اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان محلی

3860 شکوفه سبزواری بازگشایی مدارس را جشن گرفتند

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان محلی جشن شکوفه‌های سه هزار و 860 دانش‌آموز سبزواری برگزار شد.

3860 شکوفه سبزواری بازگشایی مدارس را جشن گرفتند

قدرت‌الله راه چمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه جشن شکوفه های دانش‌آموزان این شهرستان اظهار داشت: همچون سنوات گذشته کلاس اولی‌ها یک روز زودتر در مدارس حاضر می‌شوند که با توجه به تعطیلی کلیه مدارس در روز پنج‌شنبه شکوفه‌های سبزواری آغاز سال تحصیلی را در روز چهارشنبه جشن گرفتند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار نیز در حاشیه این مراسم بر لزوم حضور مداوم و ارتباط مستمر والدین با اولیای مدرسه در طول سال تحصیلی تاکید کرد و تعلیم و تربیت همه جانبه و موفق را در گرو همکاری و تعامل خانه و مدرسه دانست.

وی افزود: نظارت و تعامل خانه و مدرسه بسیاری از گره‌های تعلیم و تربیت را باز می‌کند و این مهم می‌تواند بسیاری از معضلات اجتماعی را نیز مرتفع سازد.

اشرف باغانی تعداد دانش‌آموزان پایه اول شهرستان سبزوار را سه هزار و 860 نفر و تعداد دانش‌آموزان پایه ششم را سه هزار و 800 دانش آموز عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد پسران هشت درصد بیش از دختران است.

وی همچنین با اشاره به اضافه ‌شدن کلاس ششم ابتدایی به مقطع ابتدایی در سال جاری تحصیلی یادآور شد: تمام تمهیدات لازم جهت اضافه شدن این پایه به مقطع ابتدایی انجام شده است و هیچ مشکلی از این نظر وجود ندارد.

باغانی اظهار داشت: 186 مدرسه ابتدایی از اول مهرماه فعالیت خود را آغاز کرده که حدود 85 درصد از این مدارس به طور ثابت در شیفت صبح فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: کلیه مدارس ابتدایی اعم از دولتی، غیرانتفاعی و مدارس خاص پنج‌شنبه‌ها تعطیل می‌باشند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار در خاتمه با قدردانی از همه مدیران و پرسنل آموزش و پرورش که در طول تعطیلات تابستان تلاش گسترده‌ای را درراستای آماده‌سازی مدارس انجام داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال جاری تحصیلی نخستین سال اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است اجرای این حجم کار فشرده برای تغییر و تحولات جز با تلاش و کوشش شبانه روزی پرسنل فرهنگی میسر نبود و از این حیث باید از تمام آن‌ها تشکر کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول