اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

کمبود فضای آموزشی در اصفهان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در حال حاضر 7 هزار مدرسه و 24 هزار کلاس درس در سراسر استان وجود دارد و کمبودی از لحاظ فضای آموزشی در استان مشاهده نمی‌شود.

کمبود فضای آموزشی در اصفهان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدمجید عاملیان پیش‌ازظهر امروز در مراسم نواخته‌شدن زنگ شکوفه‌ها اظهار کرد: تمام کمبود‌های موجود در زمینه فضای آموزشی و نیروی انسانی مورد نیاز در مدارس استان برای سال تحصیلی جدید برطرف شده است.

وی به ضرورت ترویج ارزش‌های اسلامی در میان دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: زمانی که بسیاری از دشمنان جهان اسلام به دنبال مخدوش‌کردن نام پیامبر (ص) هستند، طنین‌انداز شدن صلوات بر زبان دانش‌آموزان و بر بدنه آموزش و پرورش تمام هجمه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه دانش‌آموزان کلاس اولی سال تحصیلی جدید زمانی وارد نظام آموزشی شده‌اند که ساختار آموزش و پرورش متحول شده است، تصریح کرد: اول دبستانی‌های امسال همگام با آغاز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تحصیل خود را در مدارس آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید 800 هزار دانش‌آموز در سه دوره تحصیلی در استان وجود دارد، اضافه کرد: همچنین 50 هزار معلم نیز در سه دوره تحصیلی جدید در سطح استان فعالیت می‌کنند.

عاملیان تاکید کرد: در حال حاضر 7 هزار مدرسه و 24 هزار کلاس درس در سراسر استان وجود دارد و کمبودی از لحاظ فضای آموزشی در استان مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: همچنین در سال تحصیلی جدید 400 هزار دانش‌آموز در دوره ابتدایی تحصیل می‌کنند و اول دبستانی‌های امسال با اضافه‌شدن به مجموعه ابتدایی استان چرخه تعلیم و تربیت را به حرکت در می‌آورند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول