اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر خبر داد

احداث 25 واحد آموزشی در نرماشیر

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر گفت: سال 90 یکی از سال‌های طلایی در آموزش و پرورش نرماشیر بود زیرا که در این سال ساخت 25 واحد آموزشی جدید در این شهرستان آغاز شد.

احداث 25 واحد آموزشی در نرماشیر

محمود سام‌نژاد امروز در حاشیه مراسم جشن شکوفه‌ها در نرماشیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به گزارش مدیر آموزش و پرورش و بازدیدهایی که از مدارس شهرستان صورت گرفته است برای آغاز سال تحصیلی هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: چند واحد آموزشی جدید مراحل پایانی احداث را طی می‌کنند و در چند ماه آینده در اختیار دانش‌آموزان نرماشیر قرار می‌گیرند.

فرماندار نرماشیر بیان کرد: سال 90 یکی از سال‌های طلایی در آموزش و پرورش نرماشیر بود زیرا که در این سال 25 واحد آموزشی جدید آغاز به ساخت شد که مراحل ساخت تعدادی از آنها به اتمام رسیده است و تعداد دیگری نیز مراحل پایانی را می‌گذرانند.

سام‌نژاد از همکاری همه نهادهای شهرستان در اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: نقش معلم در اجرای این سند بسیار مهم است و تعلیم و تربیت با محوریت عشق و سوز دل در کار معلم  اثربخش می‌شود.

وی به برنامه‌های روز بازگشایی مدارس در اول مهر ماه نیز اشاره کرد و افزود: در این روز در ورودی شهرستان به همراه دیگر مسئولان شهرستان حضور می‌یابیم و از فرهنگیانی که از شهرستان همجوار برای خدمت به دانش‌آموزان نرماشیر وارد می‌شوند، استقبال گرمی صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس در حال حاضر بیش از 190 آموزشگاه در شهرستان نرماشیر فعالیت دارند و بخش روداب تابعه این شهرستان نیز با داشتن بیش از 5 هزار دانش‌آموز فقط یک نمایندگی آموزش و پرورش در آن فعال است و خواسته همه مردم و مسئولان این بخش ارتقای نمایندگی آموزش و پرورش به اداره است.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول