اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد آمل:

70 هزار پاکت هدیه جشن عاطفه‌ها در آمل توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آمل گفت: 70 هزار پاکت هدیه جشن عاطفه‌ها در بین مدارس، ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی این شهرستان توزیع می‌شود.

70 هزار پاکت هدیه جشن عاطفه‌ها در آمل توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسین جعفرقلی‌زاده صبح امروز در نشست هماهنگی جشن عاطفه‌ها در این شهرستان بیان داشت: همزمان با آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس در این شهرستان کمیته امداد برای مددرسانی به دانش‌آموزان برنامه‌های متنوعی را در دستور کار دارد.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته تنها 40 هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های مردمی و هدیه جشن عاطفه‌ها در بین مدارس توزیع شد، تصریح کرد: در بین ادارات، نهادهای دولتی و غیردولتی، اقشار و بسیج اصناف نیز حدود 30 هزار پاکت هدیه توزیع شد.

جعفرقلی‌زاده با تاکید اینکه امسال نیز پیش‌بینی می‌شود بیش از 70 هزار پاکت هدیه جشن عاطفه‌ها در روزهای آینده توزیع شود، اذعان داشت: مردم ما همیشه نشان دادند که در کار خیر پیشقدم بوده و از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل یادآور شد: در ابتدای سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان بی‌سرپرست و بی‌بضاعت نباید در بین دیگر دانش‌آموزان احساس ضعف و دلتنگی داشته باشند.

وی درباره برپایی ستاد استانی احسان و نیکوکاری یادآور شد: این ستاد در استان‌ها با محوریت استانداری، اداره کل کمیته امداد امام خمینی، سپاه پاسداران، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان بسیج، اداره کل آموزش و پرورش و صدا و سیما کار خود را آغاز کرده است و در شهرستان‌ها نیز مسئولان شهری مسئولیت این امر را بر عهده دارند.

جعفرقلی‌زاده در پایان با اعلام اینکه آمل یکی از شهرستان‌های فعال مازندران بوده که هر ساله در بین دیگر شهرهای مازندران از جایگاه خوبی در بخش جشن عاطفه‌ها برخوردار است، تصریح کرد: با ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی آمادگی کامل داریم تا کمک‌های نقدی، غیرنقدی، پوشاک و لوازم‌التحریر اهدایی را جمع‌آوری کرده و در بین نیازمندان توزیع کنیم.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول