اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

یادواره سنگرسازان بی‌سنگر در جیرفت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: یادواره سنگرسازان بی‌سنگر از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

یادواره سنگرسازان بی‌سنگر در جیرفت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی شهدادنژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار داشت: برگزاری دعای ندبه، برپایی پایگاه سلامت با ارائه خدمات رایگان توسط بهداری ناحیه و ایستگاه صلواتی از برنامه‌های نخستین روز این هفته که با عنوان «بصیرت، شجاعت و ولایت» نامگذاری شده، هستند.

وی افزود: در دومین روز همزمان با آغاز سال تحصیلی که با عنوان «دانش‌آموزان، نوآموزان و دانشمندان» نامگذاری شده، برگزاری صبحگاه، نواختن زنگ بازگشایی مدرسه‌ها، سرکشی از خانواده شهدا و برپایی جلسه بصیرتی مردمی در حسینیه شهدای شهر جیرفت از جمله برنامه‌های در دستور کار است.

شهدادنژاد تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، جلسه بصیرتی سربازان، یادواره سنگرسازان بی‌سنگر، سرکشی از خانواده شهدای دانش‌آموز و تهیه و تکثیر زندگی‌نامه شهید ناهید فاتحی‌کرجو توسط بسیج دانش‌آموزی خواهران از دیگر اقدامات در این هفته است.

وی ابراز داشت: در چهارمین روز که با عنوان «زنان، ارزش‌های اسلامی و پایداری ملی» نام دارد، رژه موتوری، یادواره زنان ایثارگر، مسابقات فرهنگی و نمایشگاه یاد و خاطره شهدا برگزار و از سربازان نمونه نیز تجلیل می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به دیدار شورای فرماندهی با امام جمعه و فرماندار شهرستان جیرفت در این هفته گفت: مسابقات قرآنی میان بسیجیان توسط حوزه فاطمیه و جشنواره گرو‌ه‌های سرود توسط بسیج هنرمندان برگزار می‌شود.

شهدادنژاد برگزاری جشنواره تئاتر توسط حوزه‌ها و بسیج هنرمندان را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان داشت: مراسم شبی در محضر قرآن نیز در پنجمین روز این هفته در مسجد امام علی (ع) شهر جیرفت برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع «سرداران شهید»، مسابقات فرهنگی با موضوع «عملیات‌ها و حماسه‌های دفاع مقدس» توسط بسیج جامعه پزشکان و همچنین تشکیل جلسه شب خاطره با هماهنگی سنگرسازان بی‌سنگر از جمله برنامه‌های ششمین روز هفته دفاع مقدس است.

شهدادنژاد خاطرنشان کرد: برگزاری نشست روشنگری، گلباران قبور مطهر شهدای شهرستان و بخش‌های توابع، تقدیر از فرزندان نخبه ایثارگر و تهیه و توزیع تراکت از نتایج عملیات‌ها و جملات قصار از وصیت‌نامه دانش‌آموزان و معلمان شهید از دیگر برنامه‌ها در این هفته است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول