اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان خبر داد

برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید » هم‌زمان با دهه کرامت در استان خبر داد.

برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده در جمع خبرنگاران گفت: جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» توسط آستان قدس رضوی در دهه کرامت به صورت هم‌زمان در 22 استان و شش کشور خارجی برگزار می‌شود که استان هرمزگان نیز امسال میزبان این جشن است.

وی افزود: طی این مراسم با شکوه و مردمی، جمعی از خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) در استان هرمزگان به مدت سه روز، حضور خواهند یافت.

این مسئول ادامه داد: در این مدت برنامه‌های متنوعی هم‌چون استقبال عمومی از خادمان، دیدار از خانواده شهدا، غبار‌روبی گلزار شهدا، حضور در روستای کردر میناب و اهتزاز پرچم علی بن موسی‌الرضا (ع) در آستان مقدس سید مظفر و ... تدارک دیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این مراسم سه تا پنج مهرماه برگزار خواهد شد و به لحاظ اهمیت مردمی بودن این جشن‌ها، برنامه‌های اجرایی و محتوایی آن برعهده کانون فرهنگی هنری انصار ولایت مسجد حضرت امام جعفرصادق (ع) محله نخل ناخدا است.

مریدی‌زاده اضافه کرد: بی‌شک برگزاری جشن‌های دهه کرامت توفیقی است که با عنایت خاصه حضرتش و همراهی جوانان دلداده و محب اهل‌بیت (ع) و مساعدت دستگاه‌ها، مسئولان و متولیان دلسوز استان هرمزگان به تحقق خواهد پیوست.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول