اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکنون

اداره فنی و حرفه‌ای همدان 9 عنوان کتاب تدوین کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان با بیان اینکه ارزشیابی مهارت و تعیین صلاحیت حرفه‌ای مهارت‌آموختگان یکی از مأموریت‌های سازمان فنی و حرفه‌ای است، گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تاکنون 9 عنوان کتاب تدوین کرده است.

اداره فنی و حرفه‌ای همدان 9 عنوان کتاب تدوین کرده است

سید مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: کتب مجموعه سئوالات نظری و عملی ارزشیابی مهارت دو حرفه کمک گچکار درجه 2 و در و پنجره‌ساز پروفیل آهنی به چاپ رسید.

وی با بیان اینکه ارزشیابی مهارت و تعیین صلاحیت حرفه‌ای مهارت‌آموختگان و نیروی کار یکی از مأموریت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است، گفت: در راستای ارائه خدمات مناسب به گروه‌های هدف این سازمان و آشنایی آنها با آزمون‌های فنی و حرفه‌ای، کتب مجموعه سئوالات نظری و عملی ارزشیابی مهارت متناظر با عناوین استانداردهای مهارتی و آموزش توسط مربیان و کارشناسان مجرب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در حال تدوین است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای تاکنون 9 عنوان کتاب تدوین کرده است، اظهار داشت: از این تعداد دو عنوان کتاب چاپ شده و هفت عنوان شامل نقشه‌کشی سازه، نقشه‌کشی معماری، نقشه‌بردار، طراحی معماری درجه 2، نقشه‌کشی صنعتی درجه 2، کاربر اتوکد و کاربر بانک اطلاعاتی SQL Server,Access در دست چاپ است.

وی در ادامه اضافه کرد: هم‌اکنون سه عنوان کتاب بنای سفت‌کار، کمک بنای سفت‌کار و کاشی‌کار درجه یک برای ویرایش نهایی به کارگروه تدوین کتب ارسال شده و کتاب کاربر Excell  نیز در حال تدوین توسط مربیان و کارشناسان این اداره کل است.

باقری بیان داشت: کتاب مجموعه سئوالات نظری و عملی ارزشیابی مهارت کمک گچکار درجه 2 توسط حسن غیبی، علیرضا نیلی و مجید جوهریان و کتاب مجموعه سئوالات نظری و عملی ارزشیابی مهارت درب و پنجره‌ساز پروفیل آهنی توسط حامد شمس، روح‌الله محمدی و امیرحسین الوندی تدوین شده است.

وی با اشاره به هزینه‌های آزمون‌های فنی و حرفه‌ای افزود: آشنایی داوطلبان با آزمون، از اجرای آزمون‌های مجدد و صرف هزینه برای سازمان و همچنین خود داوطلب جلوگیری می‌کند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: این کتب حاوی درسنامه، سئوالات نظری چندگزینه‌ای، پاسخ‌های تشریحی و آزمون‌های آزمایشی و عملی هستند که به عنوان منابع قابل اطمینان مورد استفاده متقاضیان آزمون ادواری، مهارت‌آموزان، دانش‌آموزان کار و دانش و مربیان خواهد بود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول