اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

احداث 72 واحد آموزشی خیرساز در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان از احداث 72 واحد آموزشی خیرساز در دشتستان خبر داد.

احداث 72 واحد آموزشی خیرساز در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی بعد از ظهر امروز در چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تاثیرگذار در جامعه است و با تربیت آینده‌سازان جامعه نقش مهمی در رشد و توسعه کشور دارد.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به امر تعلیم و تربیت یک امر مهم در آموزش و پرورش است که در دشتستان و با همت همه مسئولان در این مسیر اقدامات مهمی انجام گرفته است.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان با تجلیل از اقدام ارزشمند خیران مدرسه‌ساز خاطر نشان کرد: تامین فضاهای آموزشی مناسب یکی از ضروریات جامعه کنونی است و در این راستا دولت با احداث فضاهای آموزشی اقدامات اساسی در امر مدرسه‌سازی انجام داده و تلاش خیران نیز تاثیر بسزایی در رشد و توسعه تعلیم و تربیت دارد.

اسدی از احداث 72 واحد آموزشی خیرساز در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: به همت خیرین مدرسه‌ساز بیش از 72 فضای آموزشی در شهرستان دشتستان احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به نقش خیرین در این شهرستان افزود: خوشبختانه مردم متدین و فرهنگ‌دوست این شهرستان در امور خیر پیش‌قدم بوده و هستند و در سال‌های اخیر نیز با درک نیازهای آموزش و پرورش در قالب تشکیل مجمع خیرین مدرسه‌ساز به یاری تعلیم و تربیت شتافته و این امر مقدس را به نهضت مدرسه‌سازی تبدیل کرده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان اذعان داشت: در سال تولید ملی نقش آموزش و پرورش یک نقش حساس و مهم است و بویژه در فرهنگ‌سازی و حمایت از تولیدات ساخت داخل می‌تواند تاثیرگذار باشد.

اسدی گفت: فرماندار دشتستان و امام جمعه برازجان و مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف آموزشی در دشتستان دارند و به فضل خدا رو به جلو حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول