اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

25 واحد آموزشی در شهرستان جم تخریبی است

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: 25 واحد آموزشی در شهرستان جم تخریبی است.

25 واحد آموزشی در شهرستان جم تخریبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیریت و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان جم اظهار داشت: توسعه و پیشرفت سیستم آموزش و پرورش از اهداف مهمی است که در دولت خدمتگزار مورد تاکید بوده و مسئولان استانی و شهرستانی همواره برای تحقق این هدف کوشیده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت علم ارتباطات در بحث آموزش افزود: با توجه به توسعه علوم و فناوری در دهه اخیر و آشنایی دانش‌آموزان با این علوم باید سیستم آموزشی را نیز منطبق بر این اصول کنیم و از فناوری اطلاعات و ارتباطات در بحث آموزش بهره ببریم.

عبداللهی خاطر نشان کرد: اجرای طرح هوشمندسازی مدارس امر مهمی است که در دولت‌های نهم و دهم اقدامات فراوانی در این ارتباط صورت پذیرفته است.

وی یادآور شد: هوشمندسازی مدارس در واقع به منظور انطباق آموزش و پرورش بر فناوری اطلاعات و ارتباطات است و در شهرستان جم پیشرفت محسوسی در این راستا شاهد بوده‌ایم.

این مسئول ادامه داد: برای بهبود عملکرد در زمینه هوشمندسازی مدارس شاهد اختصاص  حساب ویژه کمک به طرح هوشمندسازی مدارس در  هفته معلم بوده‌ایم و با تصمیم و برنامه‌ریزی مسئولان شهرستان جم این حساب هم‌اکنون افتتاح شده است.

فرماندار شهرستان جم اذعان داشت: نیروهای انسانی و سرمایه‌داران از مهم‌ترین محورها و زیربناهای توسعه هر کشوری هستند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی این عزیزان باید تمام توان خود را برای توسعه و پیشرفت میهن اسلامی به کار گیرند.

عبداللهی گفت: خیرین شهرستان جم در سال‌های اخیر توجه خاصی به مدرسه‌سازی، توسعه فضاهای آموزشی و رفع نیازهای آموزشی این شهرستان داشته‌اند و از زحمات و تلاش‌های ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به پیگیری‌های مکرر مسئولان اجرایی شهرستان کنگان به منظور نوسازی و توسعه مدارس متذکر شد: 25 واحد آموزشی از 104 واحد آموزشی شهرستان جم تخریبی است و از خیرین و نیکوکاران می‌خواهیم در بازسازی این واحد‌های آموزشی ما را یاری کنند.

فرماندار شهرستان جم بیان داشت: با توجه به اعتبارات و بضاعت شهرستان جم از خیرین مدرسه‌ساز می‌خواهیم با هر توان و بضاعتی هر چند ناچیز در زمینه اهداء زمین، احداث یا توسعه فضاهای آموزشی مسئولان شهرستان جم را در توسعه و بهبود فضاهای آموزشی یاری کنند.

عبداللهی خاطر نشان کرد: شهرستان جم از دیرباز به عنوان قطب بالقوه تعلیم و تربیت در استان و جنوب کشور مطرح بوده است و امیدواریم با مشارکت خیرین  مدرسه‌ساز روزبه‌روز شاهد توسعه فضای آموزشی و بلوغ خلاقیت‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان مستعد منطقه به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول