اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار روانسر خبر داد

زیباسازی 24 واحد آموزشی از آغاز اجرای طرح هجرت 3

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار روانسر گفت: از آغاز اجرای طرح هجرت 3 تاکنون، 24 واحد آموزشی این شهرستان با همکاری قرارگاه سازندگی بسیج و توسط دانش‌آموزان بسیجی رنگ‌آمیزی و زیباسازی شده است.

زیباسازی 24 واحد آموزشی از آغاز اجرای طرح هجرت 3

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراد باباخانی ظهر امروز در مراسم اختتامیه فعالیت مراکز تابستانی آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: این میزان کار با شرکت 342 دانش‌آموز دختر و پسر بسیجی با 3 هزار و 420 نفر روز انجام شده است.

باباخانی افزود: به‌منظور تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان با همکاری بسیج دانش‌آموزی، کلاس‌های تقویتی و جبرانی در درس‌های ریاضی، فیزیک، شیمی و زبان خارجه به میزان 4 هزار و 60 نفر روز در مدارس متوسطه این شهرستان انجام شده است.

وی  با تقدیر از اقدامات ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت شهرستان در راستای برنامه‌ریزی مناسب برای تشکیل مراکز تابستانی و جذب دانش‌آموزان، گفت: استمرار فعالیت‌های تربیتی و ارائه آموزش‌های مهارتی به کودکان و نوجوانان و نیز توجه به سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان در مراکز تابستانی از اولویت‌های اصلی ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان شهرستان روانسر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر نیز در این مراسم اظهار کرد: در تابستان امسال بیش از 1200 دانش‌آموز دختر و پسر روانسری، اوقات فراغت خود را در 10 مرکز فرهنگی، هنری و ورزشی سپری کردند.

رحیم کرمی افزود: 53 مربی زن و مرد در 4 مدرسه قرآنی، 2 سالن ورزشی و 4 مرکز تابستانی با آموزش و پرورش در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان همکاری کردند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان با شرکت در مراکز غنی‌سازی اوقات فراغت در کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی و تجوید قران، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، رایانه، زبان خارجه، خیاطی و رشته‌های مختلف ورزشی آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول