اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری خلخال:

650 کلاس درس میزبان دانش‌آموزان خلخالی است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری خلخال گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از 10هزار 700 نفر دانش‌آموز در 120 مدرسه شهرستان و 650 کلاس درس در سه مقطع تحصیلی حضور خواهند یافت.

650 کلاس درس میزبان دانش‌آموزان خلخالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خلخال اظهار داشت: اگر در حوزه آموزش و پرورش کشور شاهد تغییرات اساسی در نظام آموزشی از جمله نظام پیش دانشگاهی و نظام 6-3-3 هستیم، نشانگر این است که در نقطه آزمون و خطا قرار داشته و به نقطه توسعه نزدیک خواهیم شد.

سرپرست فرمانداری خلخال در ادامه خواستار راه‌اندازی سریع مدارس قرآنی، سرعت‌دهی به اتمام و تکمیل مدارس نیمه تمام و همدلی و مودت اولیای دانش‌آموزان، مربیان مدارس، مدیران و اعضای شورای انجمن اسلامی مدارس شد.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه شورای آموزش و پرورش ابراز داشت:‌ شهرستان خلخال در حوزه آموزش و پرورش با محوریت رسیدن به هدف‌های عمده راهکار جذب معلمان نخبه، بالا بردن نرخ رشد سواد در خلخال و... فعالیت خواهد کرد.

وی یادآور شد:  وظیفه اصلی معاونت آموزشی نظارت عملی و مستمر بر کیفیت آموزش در مدارس است .

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس آموزش و پرورش شهرستان خلخال نیز در این جلسه به افزایش 150 نفری دانش‌آموزان نسبت به سال 90 اشاره کرد و گفت: در این راستا یک هزار و 50 نفر کادر آموزشی مدارس ساماندهی شده و 650 کلاس درس آماده حضور دانش‌آموزان است.

شهابی افزود: در بحث مقاوم‌سازی نیز امسال بیش از هشت مدرسه در کل شهرستان خلخال در حال مقاوم‌سازی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این جلسه برخی از مشکلات مدارس خلخال از جمله بالا بودن هزینه‌های عمومی مدارس، پایین بودن سرانه اداره مدرسه توسط مدیران، مشکل BTS ها در محوطه‌های مدارس و نبود اعتبار برای پرداخت قبوض امتیازات برق، آب، تلفن و گاز و بعضاً قطع بعضی از امتیازات مطرح و در خصوص حل آنها تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول