اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

183 هزار دانش‌آموز بوشهری امسال راهی کلاس‌های درس می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال تحصیلی جدید 183 هزار دانش‌آموز در سراسر استان راهی کلاس‌های درس می‌شوند.

183 هزار دانش‌آموز بوشهری امسال راهی کلاس‌های درس می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر خلیل رضایی صبح امروز در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهار داشت: تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی در مدارس استان بوشهر اندیشیده شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: در هر لحظه از عمر باید شکرگزار نعمت‌های خداوند باشیم که نعمت حکومت الهی و ولایی بهترین نعمت و فرصتی مغتنم در این زمان است.

رضایی بیان کرد: اسلام به عنوان قطب در جهان مطرح است و نعمت نظام اسلامی ایران بسیار ارزشمند است.

وی به اجلاس غیرمتعهدها در تهران اشاره کرد وگفت: کیفیت و کمیت این اجلاس را بسنجیم که چگونه استکبار مغلوب قدرت خداوند شد و این نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان است و در این افتخار آموزش و پرورش نقش ارزنده‌ای دارد که با توجه به ارتباط نزدیک با مردم این تأثیرگذاری بیشتر است.

رضایی با اشاره به اقدامات تعلیم و تربیت یادآور شد: اجرای سند تحول بنیادین و پروژه مهر با تلاش شما معلمان و فرهنگیان به هدف می‌رسد و موفقیت مدیران ادارات مدیون تلاش کارکنان و فرهنگیان است.

وی خاطر نشان کرد: دولت توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش دارد و با توجه به توانایی که منطقه دارد و از نظر علمی و دینی زبانزد استان و کشور است مسئولان باید برای رفع مشکلات تلاش کنند و با وجود اقتصاد مقاومتی این فعالیت باید بیشتر و جدی‌تر شود و با صرفه‌جویی در هزینه‌ها و امکانات نظام را برای اعتلای تعلیم و تربیت یاری دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، احداث ساختمان اداری برای اداره کل آموزش و پرورش استان را ضرورتی انکارناپذیر دانست و گفت: ساختمان اداری باید زیبنده نظام و شما خادمان ملت باشد که امیدواریم این موضوع با راه‌اندازی ساختمان جدید به زودی محقق شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون نیز در این جلسه گفت: در این منطقه با وجود همکارانی پر تلاش و فداکار خدمت بسیار شیرین و دلچسب است و کارکنان اداری در استان و کشور دارای بهره‌وری خوب هستند و ضعفی در این زمینه دیده نمی‌شود.

حسین مصلحی‌پور افزود: اکنون در اجرای پروژه مهر و سند تحول بنیادین، معاونان و کارشناسان اداری نقش تعیین کننده‌ای دارند و به عنوان بازوی اداره فعالیت می‌کنند تا مقدمات آغاز سال تحصیلی جدید در بهترین وضعیت فراهم شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول