اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان کوثر:

تامین امنیت سرمایه‌گذاران رمز ماندگاری آنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: تامین امنیت سرمایه‌گذاران و آورده آنان مهمترین و ماندگارترین رمز پایداری سرمایه‌گذاری است.

تامین امنیت سرمایه‌گذاران رمز ماندگاری آنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعد‌الله رئیس‌ساداتی صبح امروز در در جلسه بررسی راهکارهای جذب سرمایه‌‌‌گذاری شهرستان‌های خلخال و کوثر اظهار داشت: سرمایه گذار وقتی به یک منطقه وارد می‌شود انتظار حمایت همه جانبه و گسترده را دارد که ما باید این حمایت را از آنان دریغ نکنیم.

وی با بیان اینکه ضروری است شهرستان‌های خلخال و کوثر از این محرومیت خارج شوند افزود: اگر بتوانیم سرمایه‌گذاران را با راهکارهای عملی و منطقی جذب کنیم می‌توانیم شهرستان‌های خلخال و کوثر را از این وضعیت نجات دهیم و آینده روشن را برای آنان رقم بزنیم.

فرماندار شهرستان کوثر از تدوین راهکارهای جبران عقب‌ماندگی‌های شهرستان کوثر خبر داد و گفت: با برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در این شهرستان انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اقبال بیشتری برای حضور در این شهرستان نشان دهند تا بتوانیم زمینه را برای خروج کوثر و خلخال از بن بست فراهم کنیم.

این مسئول در ادامه رشد اقتصادی را عامل توسعه هر منطقه اعلام کرد و ابراز داشت: جاذبه‌ها و توانمندی‌های توسعه این دو شهرستان در بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و بازرگانی و ایجاد تمهیدات لازم برای افزایش مشارکت سرمایه‌‌گذاران، تجار و بازرگانان در امر سرمایه‌گذاری از جمله ظرفیت‌های این منطقه برای سرمایه‌گذاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس‌ساداتی در پایان سخنان خود اظهار داشت: تنوع کم‌ نظیر صنایع دستی، وجود زیرساخت‌های اساسی برای سرمایه‌گذاری، وجود منابع آب، آبگرم معدنی و تولید محصولات متنوع کشاورزی موجب شده شهرستان‌های خلخال و کوثر از هر لحاظ آماده سرمایه‌گذاری باشند.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول