اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

کانون پرورش فکری 30 جلد کتاب جدید منتشر کرد

خبرگزاری فارس: معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: در مهر امسال شاهد انتشار 30 جلد از تولید کتاب‌های کانون پرورش فکری هستیم.

کانون پرورش فکری 30 جلد کتاب جدید منتشر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی گنج‌کریمی صبح امروز در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره قصه‌گویی رضوی با بیان اینکه برپایی اینگونه جشنواره‌ها موجب ترویج سیره ائمه اطهار در جامعه می‌شود، اظهار داشت: کانون پرورش فکری تلاش کرد تا سومین جشنواره قصه‌گویی رضوی در مازندران با رشد کمی و کیفی نسبت به دو سال اخیر برخوردار باشد.

دبیر کارگروه کودک و نوجوان قصه‌گویی رضوی در کشور با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 300 اثر قصه‌ از استان مازندران به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، تصریح کرد: ارسال 5هزار و 14 اثر از کشور و 57 اثر از قصه‌گویان خارجی 16 کشور مایه مباهات است که این چنین فرهنگ رضوی در سطح کودک و نوجوان در حال گسترش است.

وی ادامه داد: هرچه برنامه‌های جشنواره رضوی پربارتر باشد در تولید برنامه‌های کانون نیز موفق‌تر خواهیم بود.

گنج‌کریمی ابراز داشت: در مهر امسال شاهد انتشار 30 جلد از تولید کتاب‌های کانون پرورش فکری هستیم.

این مسئول یادآور شد: امسال با انتشار کتاب کانونی موج جدیدی از تصویرگرهای کانونی به کشورهای مختلف معرفی می‌شوند.

معاون تولید کانون پرورش فکری کشور با بیان اینکه هدف ما استعدادشناسی در حوزه تولید محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور است، تصریح کرد: قصد داریم استعدادهای سراسر کشور را به مجموعه معاونت تولید کشور راه دهیم.

گنج‌کریمی با تاکید بر اینکه برخی سیاستمداران کشورهای خارجی بر فرهنگ دینی اسلام سایه انداختند، اذعان داشت: یکی از شخصیت‌های قصه‌گویی خارجی ما که از کشور کانادا آثارش را به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی ارسال کرد و از منتخبان این جشنواره محسوب شد به‌خاطر لغو روادید بین دو کشور ایران و کانادا از حضور در این جشنواره رضوی ناکام ماند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول