اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گردهمایی شوراهای اجتماعی اعلام شد

واگذاری برنامه‌های پیش‌گیری بهزیستی به گروه‌های اجتماع‌محور

خبرگزاری فارس: معاون پیش‌گیری بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: تمام برنامه‌های پیش‌گیری بهزیستی که در گروه‌های اجتماع‌محور قابلیت اجرا داشته باشند در آینده‌‌ نزدیک به تیم‌های اجتماع‌محور واگذار می‌شود.

واگذاری برنامه‌های پیش‌گیری بهزیستی به گروه‌های اجتماع‌محور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از بهزیستی خراسان‌رضوی، حسن حاجی‌پور، اظهار کرد: اعضای منتخب گروه‌های اجتماع‌محور و تسهیل‌گران این تیم‌ها باید به دانش روز مجهز باشند.

وی افزود: اعضای این تیم‌ها نیز باید آگاهی‌‌ها و توانایی خود را در رابطه با کارگروهی افزایش داده و به قوانین کار تیمی احترام بگذارند زیرا موفقیت این تیم‌ها در گرو کار گروهی و احترام به حقوق دیگران است.

معاون پیش‌گیری بهزیستی خراسان‌رضوی ادامه داد: مدیریت تیم‌های اجتماع‌محور مثل هر جامعه و گروه دیگر، نیاز به دانش مدیریتی دارد اما مهم‌تر از دانش، هنر اداره کردن گروه است که می‌توان آن را خصلت ذاتی و توانایی فطری دانست.

وی افزود: اعضای گروه باید منافع جمع را مقدم بر منافع و ایده‌های خودشان قرار دهند زیرا منافع جمعی، حافظ منافع افراد هم هست اما منافع تک تک افراد، الزاماً به معنای حفظ منافع جمعی نیست و چه بسا خواسته‌های خود و دیگر افراد گروه را به خطر اندازد.

حاجی‌پور گفت:‌ بنابراین باید ارزش‌های دینی، احساس فداکاری، گذشت، عشق به خدمت، انسان‌دوستی، ایمان و دیگر ویژگی‌های مثبت اخلاقی در وجود اعضای گروه باشد و به صورت مستمر تقویت شود چون این ارزش‌ها و ویژگی‌هاست که گروه را پایدار نگه می‌دارد.

وی گفت: فلسفه‌ کار گروهی این است که شانس موفقیت را بالا می‌برد و بسیاری کارها را که به صورت فردی نمی‌توان انجام داد و یا به نتیجه‌ مطلوب نمی‌رسد در گروه قابل انجام و دستیابی است.

معاون پیش‌گیری بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: تمام برنامه‌های پیش‌گیری بهزیستی که در گروه‌های اجتماع‌محور قابلیت اجرا داشته باشند در آینده‌‌ نزدیک به تیم‌های اجتماع‌محور واگذار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول