اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل در پیامی به هفتمین جشنواره فرزندان مهر

تکریم فرزندان بی‌سرپرست مبین جایگاه الهی بهزیستی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پیامی به هفتمین جشنواره فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر، تکریم فرزندان بی‌سرپرست از سوی بهزیستی را مبین جایگاه ممتاز بی‌بدیل و الهی این سازمان گسترده اعلام کرد.

تکریم فرزندان بی‌سرپرست مبین جایگاه الهی بهزیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،حجت‌الاسلام سید حسن عاملی صبح امروز با صدور پیامی به هفتمین جشنواره فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر در اردبیل ابراز داشت: در دین مبین اسلام و تعالیم آسمانی، روح‌بخش و جهان‌شمول آن تکریم فرزندان بی‌سرپرست و ارائه خدمت به آنان از جایگاه ممتاز و منزلتی ویژه و بی‌بدیل برخوردار است به طوری که تمامی پیشرفت‌های مادی و معنوی هر جامعه در گرو تربیت انسان‌هایی است که از منبع زلال معرفت، ایمان، تعهد و ایثار سیراب شوند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: دستیابی و فراهم نمودن زمینه‌های مطلوب و مناسب برای کودکان بی‌سرپرست از جمله وظایف بسیار ارزشمند و معنوی سازمان بهزیستی کشور است که در راستای تحقق اهداف برگزاری جشنواره بزرگی همچون هفتمین جشنواره فرزندان مهر بسیار ارزشمند بوده و روح خودباوری را در سایه آموزه‌های دینی و فرهنگی می‌تواند در روح و جان این فرزندان عینیت بخشد.

این پیام می‌افزاید: جای بسی خوشحالی است که با نظایر این برنامه‌های فرهنگی زیرساخت‌های علمی و فرهنگ لازم برای رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان این آب و خاک برنامه‌ریزی می‌شود تا در سال‌های پس از این نیز روح خلاقیت، پیشرفت، استقلال و خودکفایی در جای جای این کشور به همت فرزندان خویش دمیده شود.

امام جمعه اردبیل در قسمت دیگری از این پیام تاکید کرده: اینجانب برگزاری اجتماع عظیم فرهنگی، تربیتی و ورزشی فرزندان مهر سازمان بهزیستی کشور را در دارالارشاد اردبیل به فال نیک گرفته، امیدوارم با تداوم برگزاری چنین برنامه‌های ارزشمندی شاهد ارتقای ارزش‌های معنوی و دینی در روح و جان فرزندان این آب و خاک بوده و ملت بزرگ ایران اسلامی به رهبری رهبر فرزانه خویش و در سایه تلاش فرزندان خود بر تمام نفس بدخواهان در ابعاد مختلف فرهنگی، علمی و اقتصادی فایق آیند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول