اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

15 هزار دانش‎آموز چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‎آموزی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری 15 هزار دانش‎آموز مقطع دوم دبیرستان این استان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‎شوند.

15 هزار دانش‎آموز چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی مرادی بعداز ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی این استان با اشاره به اعزام گروه‌های راهیان نور این استان اظهار داشت: اجرای اردوهای راهیان نور باعث آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع  مقدس می‌شود.

وی افزود: جوانان و دانش‌‎آموزان با حضور در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس از نزدیک با ایثار و از خودگذشتگی دلاور‌مردان ایران آشنا می‎شوند که این امر تأثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

مرادی در ادامه از اعزام 15 هزار دانش‌آموز مقطع دوم دبیرستان این استان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: این اردوها از 12 مهر ماه آغاز و تا 15 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

مسئول بسیج دانش‎آموزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برهمین اساس آغاز ثبت نام اولین گروه اعزامی استان از هفتم مهر ماه آغاز می‎شود.

مرادی مقابله با جنگ نرم دشمن را مهمترین هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور دانست و افزود: آشنا کردن نسل جوان با فلسفه جهاد و شهادت، استکبار ستیزی، تجدید خاطرات رزمندگان دفاع مقدس و معرفی جلوه‌های عینی ایثار از دیگر این اهداف است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اعزام دانش‎آموزان به مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: این برنامه‌ریزی‌ها به قبل، حین و بعد از اعزام دانش‎آموزان تقسیم می‎شود که در هر مرحله برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج دانش‎آموزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به روحیه بالای دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های علمی و فرهنگی دانش‌آموزان در سنگر علم و دانش نشأت گرفته از همین روحیه است و امروز با تمام وجود از آرمان‌های شهدا و ارزش‌های انقلاب و اسلام به شایستگی دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول