اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رئیس جمهور در ستاد راهیان نور خبر داد

امکان بازدید از مناطق عملیاتی در 7 استان کشور

خبرگزاری فارس: نماینده رئیس جمهور در ستاد راهیان نور گفت: با تمهیدات اندیشیده شده بازدید از مناطق عملیاتی در هفت استان کشور امکان پذیر شده است.

امکان بازدید از مناطق عملیاتی در 7 استان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جمال علی‌الحسینی صبح امروز در نشست مشترک اعضای ستاد گرامیداشت دفاع مقدس استان البرز اظهار داشت: با راه‌اندازی ستاد راهیان نور و امکان پذیر شدن بازدید از مناطق عملیاتی می‌توانیم حال و هوای دفاع مقدس را بیش از گذشته به نسل امروز انتقال دهیم.

وی ادامه داد: حضور فیزیکی نوجوانان و جوانان در مناطق عملیاتی می‌تواند آنان را بیشتر با آن دوران آشنا کرده و نسل امروز را با آرمان‌های رزمندگان مأنوس سازد.

این مسئول با اشاره به این که بیان خاطرات و برگزاری همایش‌های مختلف درباره دفاع مقدس نیز می‌تواند در رسیدن به اهداف بسیار موثر باشد،‌ افزود: استقبال نوجوانان و جوانان برای بازدید از مناطق عملیاتی بسیار چشمگیر بوده است به گونه‌ای که بر اساس آمار موجود شمار بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی کشور به چهار میلیون نفر رسیده است.

*میزان اعزام‌ها 13 برابر افزایش یافته است

علی‌الحسینی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده و همچنین حمایت‌های دولت میزان اعزام‌ها به مناطق عملیاتی 13 برابر افزایش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تا دو سال پیش سالانه 300 هزار نفر از مناطق عملیاتی کشور بازدید می‌کردند.

نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد راهیان نور در ادامه سخنان خود به اعتبار 4 هزار میلیارد ریالی در بخش کاروان‌های راهیان نور کشور طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم برای بازدید از مناطق عملیاتی اعتبارات در نظر گرفته شده به منظور ارائه خدمات به شرکت کنندگان ارتقا یافته است.

علی‌الحسینی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همچنین تمهیدات لازم هم اکنون بستر بازدید از مناطق عملیاتی در هفت استان کشور امکان پذیر شده است.

* به کارگیری ظرفیت‌های هنری استان البرز در بخش راهیان نور

معاون ویژه رئیس جمهور در بخش راهیان نور در بخش دیگری از سخنان خود از به کارگیری ظرفیت‌های هنری البرز در بخش راهیان نور خبر داد و متذکر شد: با توجه به برنامه‌ها مشترک ستاد راهیان نور با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در نظر داریم از توانمندی‌های هنری این استان استفاده کنیم.

این مسئول اذعان داشت: در این راستا هنرمندان استان شامل فیلمبرداران، مستندسازان، شاعران و... می‌توانند در سفرهای راهیان نور حضور داشته و توانایی‌های خود را در این زمنیه به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول