اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان

نخستین شرکت تولید شیشه در استان زنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: شرکت اهورا جام به عنوان نخستین شرکت تولید شیشه در استان زنجان با اعتبار 6 میلیارد و 200 میلیون تومانی افتتاح شد.

نخستین شرکت تولید شیشه در استان زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، شرکت اهورا جام صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت اهورا جام در این مراسم با بیان اینکه در سال 86 اقدام به بررسی فنی و اقتصادی این طرح کردیم، اظهار داشت: در سال 87 مجوزهای لازم برای احداث این شرکت اخذ شد.

رسول مقدم با بیان اینکه در این سال زمین شرکت نیز خریداری شد، گفت: این شرکت در سال 89 به عنوان طرح نمونه استانی انتخاب شد.

وی افزود: در پایان سال گذشته استارت ماشین‌آلات این شرکت زده شد که ماشین‌آلات این شرکت از تکنولوژی روز دنیا برخوردار بوده و از کشورهای چین، ژاپن و ایتالیا خریداری شده‌اند.

مدیرعامل شرکت اهورا جام با اشاره به تولید‌های این شرکت خاطرنشان کرد: محصول تولیدی این شرکت در زمینه شیشه ایمنی، دو جداره و نَشکن است.

وی با بیان اینکه شرکت اهورا جام نخستین کارخانه شیشه در استان زنجان محسوب می‌شود، ابراز داشت: تولید شیشه‌های تزئینی همچون LCD و مصارف شهری همچون باجه‌های تلفن و ایستگاه‌های شرکت واحد از دیگر تولیدهای این شرکت است.

مقدم، تولید شیشه‌های امنیتی از جمله برای استفاده از تولید شیشه‌های ضدگلوله را از دیگر تولید‌های شرکت اهورا جام برشمرد.

وی با اشاره به امکانات موجود در این شرکت خاطرنشان کرد: کوره این شرکت این امکان را دارد که شیشه چهار متر و 22 در دو متر و 44 تولید کند.

مدیرعامل شرکت اهورا جام افزود: این شیشه‌ها با بهترین کیفیت و در ضخامت سه تا 19 میلی‌متر تولید می‌شوند.

وی در ادامه تولید شیشه‌های تخت اتومبیل‌های سبک و سنگین را از دیگر تولیدهای شرکت اهورا جام اعلام کرد.

مقدم با بیان اینکه مبلغ 6 میلیارد و 200 میلیون تومان برای این شرکت سرمایه‌گذاری شده است، گفت: مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان در قالب مشارکت از بانک صنعت و معدن بوده است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول