اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سال تحصیلی جدید صورت می‌‌گیرد

تحصیل 180 هزار دانش‌آموز در مدارس استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همزمان با سال تحصیلی جدید 180 هزار دانش‌آموز تحصیل خود را در مدارس استان زنجان آغاز می‌کنند.

تحصیل 180 هزار دانش‌آموز در مدارس استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غفار سرداری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان اظهار کرد: تا کنون اقدامات خوب و مناسبی در زمینه آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال مدارس با یک ویژگی منحصر به فرد و متفاوت از سال‌های قبل آغاز به کار می‌کنند، افزود: پیاده‌کردن نظام 6-3-3 در مدارس برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش استان زنجان نیز اقدامات مطلوبی را انجام داده است، افزود: سال گذشته آموزش و پرورش استان زنجان جزو استان‌های برتر در عملکرد این شورا بود.

وی با اشاره به اینکه امسال 180 هزار دانش‌آموز در استان زنجان مشغول به تحصیل می‌شوند، اضافه کرد: دستگاه‌های مختلف باید همکاری لازم را در زمینه انجام هرچه بهتر فعالیت‌ها داشته باشند.

سرداری همچنین با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش در بحث تک نوبته کردن مدارس استان افزود: در حال حاضر بیش از 90 درصد مدارس استان تک شیفته هستند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اضافه کرد: در آینده نزدیک شاهد ریشه‌کنی بی‌سوادی در استان خواهیم بود.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مستندسازی اقدامات انجام شده افزود: هر کدام از دستگاه‌ها وظیفه‌ای در قبال کارهای آموزشی و پرورشی دارند که این کار باید توسط آنها صورت گیرد.

وی تصریح کرد: هر عمل مثبتی که از سوی هر دستگاهی انجام می‌شود، در ذهن دانش‌آموز باقی می‌ماند و باید سعی شود، اقدامی که انجام می‌شود، مثبت باشد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول