اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال گیتی‌پسند:

راه طولانی برای رسیدن به اهدافمان داریم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال گیتی‌پسند گفت: برد برابر نفت امیدیه ابتدای کار است و تا رسیدن به اهدافمان راه درازی باید طی کنیم.

راه طولانی برای رسیدن به اهدافمان داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اسماعیل تمامیار صبح امروز در حاشیه تمرینات تیم فوتبال گیتی‌پسند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آغاز خوبی در لیگ داشتیم، از ابتدا نیز مصمم بودیم با یک نتیجه خوب آغازی قدرتمند در لیگ دسته دوم داشته باشیم تا در ادامه کارمان راحت‌تر باشد.

وی تلاش و غیرت بازیکنان را عامل پیروزی برابر تیم نفت امیدیه عنوان کرد و افزود: بازی دشواری در امیدیه برگزار کردیم و اگر همت، تلاش و غیرت بازیکنان نبود این برد به دست نمی‌آمد.

سرپرست تیم فوتبال گیتی‌پسند با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیم بیان داشت: سجاد اژدر یکی از بازیکنان تیم علاوه بر یک گلی که وارد دروازه حریف کرد، دو پاس گل نیز داد و سهم بسزایی در این پیروزی داشت.

وی ادامه داد: آفتاب سوار دروازه‌بان تیم نیز چند موقعیت خوب را از حریف گرفت تا بدون گل خورده این دیدار را به پایان ببریم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال ایران برابر نفت امیدیه به یک پیروزی پرگل دست یافت.

شاگردان ساموئل دارابینیان در این دیدار با انجام یک بازی زیبا و مقتدرانه برابر حریف خود با سه گل سجاد اژدر، مهدی مؤذن و علیرضا امیری نسب به پیروزی رسید.

سجاد اژدر در این دیدار ضمن به ثمر رساندن یک گل، دو پاس گل نیز داد تا مرد برتر میدان لقب بگیرد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول