اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های کرمانشاه:

برخورد با زندانیان باید با ظرافت و هنرمندی خاص باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های کرمانشاه گفت: باید با ظرافت و هنرمندی خاصی با زندانیان برخورد کرد تا در مسیر اصلاحی و تربیتی هدایت شوند.

برخورد با زندانیان باید با ظرافت و هنرمندی خاص باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اژدر اسد‌بیگی در دیداری صمیمی با پرسنل جدیدالاستخدام یگان حفاظت در خصوص خدمت زندانبانی ضمن تبریک میلاد با سعادت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه‌(س) اظهار کرد: آن چیزی که خدمت در زندان‌ها را با دیگر ادارات و ارگان‌ها متمایز کرده‌، نوع مخاطبینی است که ما به عنوان زندانبان با آنان سر و کار داریم.

اسدبیگی ادامه داد‌: این افراد دارای احساسات و عواطف خاصی هستند که باید با ظرافت و هنرمندی خاصی آن را شناخت تا در مسیر اصلاحی و تربیتی هدایت شوند و در کنار حفظ و حراست زندان‌ها و ایجاد امنیت و اقتدار پایدار با رعایت حرمت و کرامات انسانی ضمن هدایت این قشر آسیب دیده‌، زمینه بازگشت سعادت‌مندانه آنان را به جامعه و خانواده فراهم کرده و به کلمه زندانبانی اسلامی به معنای واقعی جامه عمل پوشاند.

وی دوره‌های آموزشی تخصصی یگان حفاظت را بسیار مؤثر دانست و تصریح کرد‌: آموزش‌های تئوری همراه با تجربه کار عملی ثمربخش‌تر خواهد بود ضمن اینکه دوره‌های دیگر آموزشی ضمن خدمت نیز جهت افراد جدیدالاستخدام برگزار می‌گردد که با استعانت و یاری گرفتن از خداوند توانا و بهره‌گیری از تجربیات همکاران عرصه زندانبانی در انجام امورات محوله موفق‌تر عمل خواهد شد.

مدیرکل زندان‌های کرمانشاه به همکاری و هماهنگی یگان حفاظت با دیگر نیروها تأکید کرد‌ و گفت: با توجه به اینکه در محیط زندان چند طیف اعم از کارکنان سازمان زندان‌ها‌، قضات دادگستری‌، برادران ناجا‌، سربازان وظیفه و دیگر نیروهای دستگاه قضا در حال خدمت‌رسانی هستند لذا جا دارد که ضمن همکاری‌، هماهنگ‌، تعامل و احترام متقابل با همه نیروها‌، محیطی صمیمی و مثمر را در راستای خدمت‌رسانی به این قشر آسیب‌دیده مهیا کرد.

اسدبیگی در پایان پایبندی کامل به ارزش‌های دینی و اعتقادی‌، هوشیاری‌، رعایت نظم، مقررات، مطالعه و اجرای دقیق آیین‌نامه اجرایی سازمان را مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول