اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم مدیرکل زندان‌های استان یزد

رئیس جدید زندان مرکزی یزد معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حکم مدیرکل زندان‌های استان یزد، عباس صالحی به عنوان رئیس جدید مجموعه زندان مرکزی یزد معرفی شد.

رئیس جدید زندان مرکزی یزد معرفی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مدیرکل زندان‌های استان یزد صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس زندان مرکزی یزد با اشاره به اهمیت زندانبانی و مدیریت در زندان اظهار داشت: زندان مرکزی به پشتیبانی اداره کل فعالیت دارد که باید با تعامل و همکاری، این مجموعه را در شأن استان دارالعباده رشد داد.

سید حشمت‌الله حیات الغیب، چهار رکن اصلی را در مدیریت موفق موثر خواند و افزود: چنانچه بدون برنامه ریزی بخواهیم مجموعه‌ای را مدیریت کنیم به موفقیت‌هایی دست خواهیم یافت اما معایب و نقایصی نیز به همراه خواهد داشت که برای پیشگیری از این نقایص نیاز به برنامه ریزی است.

وی سازماندهی را از ارکان لازمه مدیریت خواند و افزود: استفاده از امکانات و نیروهای موجود می‌تواند هر واحدی را سازماندهی کند.

حیات الغیب، هماهنگی و نظارت را یکی دیگر از ارکان مدیریت صحیح خواند و تصریح کرد: یک مدیر موفق همواره نظارت و کنترل در مجموعه خود را برای برقراری نظم و ساماندهی بهتر امور در مجموعه مدنظر دارد و کاملا مجموعه تحت مدیریت خود را با هم هماهنگ می‌کند.

مدیرکل زندان‌های استان یزد با تاکید بر رعایت این چهار رکن عنوان کرد: همواره باید این ارکان را رعایت کنیم تا به موفقیت و پیشرفت برسیم.

وی همچنین نقش مشارکت را از عوامل موفقیت برشمرد و گفت: مشارکت عمومی پرسنل نقش بسزایی در موفقیت مدیر دارد به گونه‌ای که عصر حاضر را عصر مشارکت دانسته‌اند.

مدیرکل زندان‌های یزد، روند مطلوب رسیدگی به مشکلات زندانیان در ابعاد گوناگون را از سوی مددکاران خواستار شد و تصریح کرد: زندانبانی از مجموعه کارهایی است که نیاز به مشارکت عمومی در تمامی حوزه‌های کاری دارد.

وی افزود: نظارت بر اقدامات اداری و مالی و سایر واحدهای زیرمجموعه زندان نیز ضروری است و تمامی مدیران در مجموعه‌های خود باید از مشارکت عمومی پرسنل بهره بگیرند و از نظرات افراد مجموعه نیز استفاده کنند.

حیات الغیب با تاکید بر برنامه ریزی برای اشتغال زندانیان و پرکردن اوقات فراغت آنها، یادآور شد: توسعه فعالیت‌های حرفه آموزی و اشتغال‌زایی در زندان‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی اظهار داشت: اهمیت این مسئله تا جایی است که کاهش آسیب رفتارهای پرخطر را در زندان‌ها به دنبال خواهد داشت.

حیات الغیب تاکید کرد: در این راستا باید از فرصت‌ها و نیز تلاش پرسنل استفاده کرد تا شاهد پویایی مجموعه در تمامی حوزه‌ها باشیم.

وی، اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی با محوریت قرآن و نماز را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: با وجود اینکه برنامه‌ها و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده اما می‌توان با برنامه ریزی صحیح و نظارت بیشتر در این راستا گام موثرتری برداشت.

حیات‌ الغیب افزود: هر اندازه اوقات فراغت زندان به صورت مثبت و بهینه پر شود، بهتر و موثرتر به اهداف و رسالت سازمان نزدیک خواهیم شد.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر به موضوعات و برنامه‌های فرهنگی در سطح زندان شد و گفت: فراهم کردن محیط آموزشی فرهنگی و هنری در زندان موجب تغییر رفتار و کردار مددجویان می‌شود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول