اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 41 مستقل پیاده ارتش خبر داد

تداوم عملیات مین‌روبی در مرزهای کشور

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 41 مستقل پیاده ارتش گفت: عملیات مین‌روبی توسط فرزندان غیور ملت با پشتکار کامل انجام می‌شود تا نسل جدید از آسیب‌های ناشی از انفجار در امان قرار گیرند.

تداوم عملیات مین‌روبی در مرزهای کشور

رحمان اکبرآبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: علائم هشدار در نقاط مورد نیاز نصب شده و اطلاعات لازم به مردم داده شده است تا در مناطق مشکوک به وجود مین، رفت و آمد نکنند.

وی به آغاز عملیات پاکسازی مین از مرزها اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی که دشمن به عقب رانده شد به مین‌گذاری در مرزها اقدام کرد به طوری که این مین‌ها به عنوان سرباز خاموش تا امروز در مرزهای کشور هستند، بنابراین شش گردان برای پاکسازی آنها اقدام کردند و تاکنون وسعت عظیمی از اراضی به مردم تحویل داده شده‌اند.

فرمانده تیپ 41 مستقل پیاده ارتش ادامه داد: در طول سال‌های دفاع تا زمانی که دست متجاوزان از کشورمان کوتاه شود اقشار مختلف جامعه در کنار نیروهای مسلح بوده و از آنها پشتیبانی می‌کردند زیرا ارتش برخاسته از جامعه است.

وی با بیان اینکه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و حفظ یاد و خاطره شهدای گرانقدر میهن اسلامی برنامه‌های مختلفی تدارک یافته است، اضافه کرد: در این هفته آیین رژه نیروهای مسلح و به عبارتی نمایش اقتدار و توانمندی برپا شده و همچنین برنامه‌های فرهنگی نیز اجرا می‌شود.

فرمانده تیپ 41 مستقل پیاده ارتش خاطرنشان کرد: رژه نیروهای مسلح، برپایی نمایشگاه دستاوردها و ابتکارهای ارتش، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، فرود از چرخ‌بال، برپایی ایستگاه صلواتی، اعزام پزشک به مناطق محروم، اجرای طرح‌های مردم‌یاری، برگزاری مراسم‌های سخنرانی با حضور مقامات استانی و ... مهم‌ترین برنامه‌های تدارک یافته برای سال جاری است.

وی با اظهار به اینکه 31 شهریور ماه، سالروز تجاوز دشمن به خاک کشور است، ادامه داد: شاید این سوال در اذهان عده‌ای شکل پیدا کند که چرا در این روز که سالروز تجاوز و حمله است این جشن برگزار می‌شود ولی باید گفت در این ایام عظمت دفاع و ایستادگی مردم به تصویر کشیده می‌شود.

اکبرآبادی اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این خیال واهی را داشتند که حداکثر در طول 34 روز به تهران می‌رسند ولی جوانان غیور ایران اسلامی با اقتدار کامل و با حفظ اتحاد خود مقابل متجاوزان صف کشیده و آنها را به خارج از مرزها عقب راندند.

فرمانده تیپ 41 مستقل پیاده ارتش تحقق این پیروزی بزرگ را در سایه خودباوری ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی بعد از ویتنام طولانی‌ترین جنگ قلمداد می‌شود و دشمنان با همه امکانات به مصاف ملت ما آمده بودند ولی جوانان با پیروی از فرمان‌های حکیمانه امام خمینی(ره) به پیروزی نهایی دست یافتند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول