اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بجنورد:

پروژه‌های شهری بجنورد شناسنامه‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار بجنورد گفت: پروژه‌های عمرانی و شهری بجنورد شناسنامه‌دار می‌شوند.

پروژه‌های شهری بجنورد شناسنامه‌دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، کیوان دژهوت در نشست شورای معاونان اظهار کرد: با اجرای این طرح، می‌توان علاوه بر مستندسازی، طی برنامه زمان‌بندی شده‌ای طول اجرای پروژه، کیفیت کار و زمان بهره‌برداری را نیز تعیین و اعلام کرد.

وی افزود: سمت و سوی شهرداری امروز در سایه ایجاد یک فضای پاک و سالم نظام اداری علاوه بر انجام امور روزمره، به اجرای پروژه‌های زیرساختی معطوف شده که نخستین گام‌های شهرداری در ایجاد توسعه مدرن شهری محسوب می‌شود.

دژهوت اظهار امیدواری کرد که این گام‌ها به پشتوانه مشارکت شهروندان و ایجاد فضای اعتماد اثرگذار و مفید باشد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات شهرداری بجنورد به رغم آغاز خوب پروژه و سرعت و شتاب انجام آن متأسفانه توقف و ناتمام رهاشدن پروژه‌ها است که اثر سوء بر عملکرد شهرداری می‌گذارد.

شهردار بجنورد تاکید کرد: لازم است این روند تغییر کند تا علاوه بر اعتمادسازی بتوان حس مشارکت شهروندان را نیز در توسعه شهری برانگیخت.

وی خاطرنشان کرد: پیمانکاران اهمال‌کار و کندکار شناسایی می‌شوند تا در صورت بروز مشکل از ادامه همکاری با آنان خودداری کنیم و نیز در عقد قراردادهای آتی نیز از ایشان سلب مسئولیت شود.

به گزارش فارس، در این نشست طی صدور ابلاغی کشمیری معاون فنی و عمرانی شهرداری به عنوان قائم مقام ناظر خدمات شهری و عمرانی شهرداری‌های مناطق منصوب شد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول