اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهربابک خبر داد

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم مقاومت در شهربابک

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در شهربابک 5 فیلم به روی پرده سینما می‌رود.

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم مقاومت در شهربابک

هادی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در شهربابک اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس و اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در شهربابک پنج فیلم در پنج شب به روی پرده سینما می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 12 جشنواره فیلم مقاومت برگزار شده که تنها یکی از آنها و جشنواره امسال بین‌المللی است.

سرپرست فرمانداری شهربابک بیان داشت: دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت توسط انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و با مشارکت و همیاری سازمان سینمایی کشور و استانداری کرمان برگزار می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: این جشنواره با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی و با هدف تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهربابک افزود: همچنین این جشنواره با رویکرد مقاومت در برابر تحریم اقتصادی‌، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی، مقاومت و بیداری اسلامی، مقاومت با استکبار جهانی، تروریسم و صهیونیسم بین‌الملل در قالب بخش‌های مختلف سینمایی، کوتاه، مستند ویدیویی، فیلم‌نامه نویسی و چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، جشنواره فیلم مقاومت با نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینما‌گران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی دیگر همزمان با هفته دفاع مقدس از سوم تا هفتم مهر به مرکزیت استان کرمان در 64 نقطه مرزی و در 16 استان کشور و در 9 کشور برگزار می‌شود.

همچنین در زمینه دفاع مقدس همیشه فیلم‌ساز‌های داخلی فیلم می‌ساختند، اما اکنون این مسئله به کشور‌‌‌های اروپایی رسیده است و در این جشنواره از آمریکا، سوئد و سایر کشورهای اروپایی فیلم‌هایی با مضامین مقاومت تحت تأثیر هشت سال دفاع مقدس تولید و در این جشنواره اکران می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول