اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی قزوین:

حق و حقوق مردم را از گران‌فروشان می‌گیریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، پیگیر تخلفات در بازار هستیم تا حق و حقوق مردم را از گران‌فروشان بگیریم.

حق و حقوق مردم را از گران‌فروشان می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داریوش جودکی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی زیر‌مجموعه سازمان تعزیرات حکومتی بوده و این سازمان یکی از ارگان‌های زیرمجموعه دادگستری است.

وی با بیان اینکه رسالت کاری سازمان تعزیرات حکومتی رسالت بسیار دشواری است، ابراز کرد: مجموعه سازمان تعزیرات حکومتی در قبال مردم دین داشته و مردم انتظار دارند این سازمان وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی استان قزوین با اشاره به جنگ نرم دشمن افزود: دشمن جنگ نرم را پیش گرفته و به دنبال تخریب نظام است که این موضوع رسالت مجموعه سازمان تعزیرات حکومتی را بیشتر می‌کند.

جودکی عنوان کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، پیگیر تخلفات در بازار هستیم تا حق و حقوق مردم را از گران‌فروشان بگیریم.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول