اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اردبیل تاکید شد

یکتاپرستان جهان عزادار واقعه هتک حرمت به ساحت پیامبر اعظم

خبرگزاری فارس: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز نه تنها امت اسلامی که همه یکتاپرستان در جهان عزادار فاجعه اهانت به رسول اکرم (ص) هستند.

یکتاپرستان جهان عزادار واقعه هتک حرمت به ساحت پیامبر اعظم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بیانیه آمده است: جهان امروز شاهد یکی از بزرگترین تحولات تاریخ و عظیم‌ترین فروپاشی نظام طاغوت است. غرب مستکبر و صهیونیسم خبیث آنچنان در مقابل حرکت جهان اسلامی درمانده شده و به زانو در‌آمده است که برای مقابله با آن از متمسک شدن به هیچ حربه شنیع و مضحکی ابا نداشته و البته چاره‌ای جز این ندارد.

این بیانیه می‌افزاید: به قول سید شهیدان اهل قلم در دوران توبه یا رستاخیز تاریخی انسان خواه، ناخواه تلاش غرب برای حفظ وضع موجود و تثبیت سیطره فرهنگی خویش همچون محتضری که در آخرین لحظات برای فرار از دست مرگ جان بیشتری می‌کند شدت بسیاری گرفته است.

بخش دیگری از این بیانیه تصریح کرده است: توهین به رسول‌الله نشاندهنده عمق کینه دشمنان نسبت به اسلام و شدت خشم آنان از جهان شمول شدن معارف آن دارد. معارضه ریشه‌ای با اسلام از راه تقدس‌زدایی از ارزش‌های والای آن هدف شومی است که صهیونیسم جهانی به دنبال آن است. اهانت به رسول‌الله یعنی اهانت به ارزش‌های انسانی، گستاخی نسبت به پیامبر اکرم (ص) یعنی به سخره گرفتن مکارم‌الاخلاق و جسارت به فرستاده خدا یعنی اعلام جنگ و طغیان در برابر خدا.

در پایان این بیانیه آمده است: نه تنها امت اسلامی که همه یکتاپرستان جهان عزادار این فاجعه‌اند و همه باید آگاه و بیدار باشند که نبرد بین حق و باطل به یکی از حساس‌ترین مراحل خود رسیده است و فرجامی که الان انتظار می‌رود چیزی جز رستگاری تقوا‌پیشگان نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل ضمن محکوم کردن این حرکت قبیح از آحاد امت اسلامی می‌خواهد که هوشیارانه در صحنه باشند و حرکات دشمن را زیر نظر بگیرند که ندای تحقق وعده نصرت الهی به گوش می‌رسد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول