اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مسئولیت در نظام اسلامی یک مجاهدت حقیقی است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی یک مجاهدت حقیقی است که باید هم‌ چون امانتی گرانبها پاسداری شود.

مسئولیت در نظام اسلامی یک مجاهدت حقیقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری خلخال اظهار داشت: در هیچ آیین و مکتبی به مانند اسلام به سنگینی و اهمیت خدمت به مردم و مدیریت شایسته تاکید نشده چرا که اساس اسلام بر حفظ مبانی و اصول ارزشی در خدمتگزاری سالم و صادقانه است.

وی با بیان اینکه در دولت احمدی‌نژاد خدمتگزاری مساوی با عشق و ارادت خالصانه به مردم توصیف شده است، افزود: در نظام اسلامی ما همه مسئول و مکلف به ادای دین و انجام ماموریت محوله هستیم.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به تاکیدات دولت در خصوص جدیت و پیگیری پروژه‌های نیمه تمام اشاره کرد.

نیکزاد ابراز داشت: در یک سال آخر دولت باید نهایت تلاش و جدیت مجموعه استانداری و زیر مجموعه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام صرف شود. بالا بردن روحیه نشاط کارکنان، اتحاد،همدلی و جدیت در کارها، تلاش در راه‌اندازی سریع کار مردم باید سرلوحه کار همه مسئولان باشد.

این مسئول ادامه داد: پروژه‌های مهر ماندگار در کل استان باید سرعت بیشتری بگیرد که شهرستان خلخال نیز از این امر مستثنی نیست. راه‌های ارتباطی شهرستان خلخال  و راه اصلی سرچم ـ اردبیل باید هر چه سریعتر سامان یابد زیرا ناراحتی مردم در از دست دادن عزیزان در این محور اصلاً برای مجموعه مسئولان قابل تحمل نیست.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: در مدت باقی مانده زمان خدمت دولت باید رضایت مردم و رضایت خداوند جلب شود.

نیکزاد در پایان سخنان خود با تقدیر از تلاش فرماندار سابق خلخال ابراز داشت: امیدواریم با توانایی‌های سرپرست جدید فرمانداری خلخال این حوزه همچنان با جدیت فعال باشد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول