اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری سیریک:

توطئه‌های شرق و غرب برای تضعیف نظام اسلامی به فرصت تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری سیریک گفت: توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‏های اسلام، انقلاب و کشور تبدیل شده است.

توطئه‌های شرق و غرب برای تضعیف نظام اسلامی به فرصت تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، محمد اسفندیاری صبح امروز در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس این شهرستان اظهار داشت: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‏ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‏های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.

وی افزود: رشادت‏های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‏توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

سرپرست فرمانداری سیریک با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور خون‏های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد، ادامه داد: در این مجموعه تابناک، درخشنده‏ترین و نفیس‏ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است، آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص و وظیفه‏ بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه برای دفاع از ناموس و کیان مملکت خویش پذیرفتند.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار گرانبهایی برای بازشناسی حماسه عظیمی است که با ایثار، فداکاری و سلحشوری فرزندان برومند ایران اسلامی و رهنمودهای امام عاشقان خمینی کبیر و با تاسی مردم به نهضت عاشورای حسینی به دست آمده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت حماسه جاودان و به یادماندنی هشت سال دفاع مقدس، گفت: ایستادگی و مقاومت ملت عظیم الشان ایران در برابر استکبار جهانی و قدرت‌های سلطه گر رمز سربلندی و اقتدار نظام و میهن اسلامی است.

اسحاق حیدری ابراز داشت: در هفته دفاع مقدس باید با تکریم و تعظیم یاد و خاطره شهیدان و حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس به ضرورت توجه بیش از پیش دستگاه‌ها و مسئولان فرهنگی جامعه نسبت به ارتقای سطح آشنایی نسل جوان با فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و تعمیق و گسترش تفکر بسیجی اهتمام بیشتری ورزیده شود.

وی اضافه کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان سیریک برنامه‌های متنوع و باشکوه فرهنگی، هنری و ورزشی شامل رژه نیروهای بسیجی و نظامی و انتظامی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، همایش امر به معروف و نهی از منکر، همایش تجلیل از رزمندگان جانبازان و خانواده شهداء، سرکشی از خانواده معظم شهداء، غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء، ویزیت رایگان بیماران در طول هفته دفاع مقدس، افتتاح ساختمان حوزه مقاومت بسیج پالور و پایگاه‌های بسیج، پیاده روی برادران، خواهران و مسئولان ادارات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول