اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زیرکوه:

تمامی دستگاه‌های ‌امدادی زهان آماده‌باش هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار زیرکوه گفت: در پی زلزله صبح امروز در 12 کیلومتری زهان تمامی دستگاه‌های ‌امدادی این شهرستان آماده‌باش هستند.

تمامی دستگاه‌های ‌امدادی زهان آماده‌باش هستند

فرماندار زیرکوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به اینکه زلزله در 12 کیلومتری زهان رخ داده است، اظهار کرد: در پی وقوع این زلزله هماهنگی‌های لازم با فرمانداری‌های منطقه و ستاد مدیریت بحران شهرستان قاین انجام شده و هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه برآورد خسارت مالی زلزله در دست بررسی است، گفت: این زلزله موجب رعب و وحشت مردم شد به طوری که برخی از مردم ساعاتی را در کوچه و خیابان سپری کردند.

فرماندار زیرکوه با اشاره به اینکه آخرین زلزله در زیرکوه خراسان جنوبی سال 76 با قدرت 2/7 ریشتر با مرکزیت اردکول به وقوع پیوست، افزود: زلزله امروز نشأت گرفته از فعال شدن گسل اردکول بوده ولی امروز خسارتی در پی نداشته است.

فلاحتی تصریح کرد: براساس اعلام شبکه لرزه‌نگاری بیرجند وابسته به مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئو‌فیزیک دانشگاه تهران زمان زمین لرزه صبح امروز در ساعت 5.20 دقیقه با قدرت 5.2 ریشتر در 12 کیلومتری زهان خراسان جنوبی ثبت شده است.

وی ادامه داد: این شبکه مشخصات زمین لرزه را در 47/33 درجه عرض شمالی و 90/59 درجه طول شرقی اعلام کرده است.

فلاحتی با اشاره به اینکه تمام نیروهای ارزیاب و مدیریت بحران در آماده‌باش کامل به سر می‌برند، گفت: تاکنون پس لرزه‌ای نداشته‌ایم و نیروهای امدادی و ارزیاب‌های مدیریت بحران آماده خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول