اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت:

برخی افراد سودجو خرافات را به عنوان طبابت ترویج می‌دهند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت گفت: در بعضی جاها دیده می‌شود که افراد سودجو با سوءاستفاده از بی‌اطلاعی مردم خرافات را به عنوان طبابت ترویج می‌دهند که باید با انجام فعالیت‌های بهداشتی با آن مبارزه کرد.

برخی افراد سودجو خرافات را به عنوان طبابت ترویج می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سید فریدون افضلی صبح امروز در جمع بهورزان این شهرستان با اشاره به گسترش روز افزون اسلام در دنیا اظهار داشت: اکثر پیشرفت‌های علمی روز دنیا برگرفته از دین اسلام و قرآن است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام نمی‌توانند بیداری اسلامی را ببینند، افزود: دشمن برای از بین بردن اتحاد بین مسلمانان و خدشه وارد کردن به دین اسلام به فکر توهین به پیامبر اکرم (ص) افتاده است.

افضلی تصریح کرد: این حرکت دشمن سبب تقویت وحدت بین تشیع و تسنن شد و همه با هم این هتک حرمت را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه بهورزان سربازان خط مقدم مبارزه با تهدید کنندگان سلامتی هستند، خاطرنشان کرد: امنیت و سلامتی دو نعمت و امانت خداوند در نزد انسان‌ها است و تا زمانی که در این نعمت‌ها نقصانی ایجاد نشده است ما قدر آن‌ها را نمی‌دانیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: ما که در حوزه سلامت کار می‌کنیم، این مسئولیت هم فردی و هم اجتماعی است.

افضلی اذعان داشت: با توجه به اینکه نعمت سلامتی از بالاترین نعمت‌های الهی است، حفظ آن نیز از اجر بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه شما بهورزان در خط مقدم مبارزه با آفت‌های سلامتی هستید، افزود: شما به صورت شرعی و قانونی این وظیفه خطیر را بر عهده دارید و باید در انجام آن تلاش کنید.

افضلی با بیان اینکه در دولت دهم و نهم اقدامات خوبی در زمینه بهداشت در جنوب کرمان انجام شده است، اظهار داشت: هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب راه زیاد است و لازمه آن تلاش بهورزان نیز است.

وی تصریح کرد: شما به حفظ سلامت مردم به عنوان یک تکلیف الهی مد نظر داشته باشید و کار خود را با افزایش اطلاعات علمی در این زمینه انجام دهید.

افضلی بیان داشت: در بعضی جاها دیده می‌شود که افراد سودجو با سوءاستفاده از بی‌اطلاعی مردم خرافات را به عنوان طبابت ترویج می‌دهند که شما با انجام فعالیت‌های بهداشتی می‌توانید با آن مبارزه کنید و آگاهی مردم را بالا ببرید.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول