اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کمیته هیئت پزشکی استان اصفهان صورت گرفت

طراحی و تولید ساک تجهیزات پزشکی

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته پزشکی مسابقات هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در اصفهان اقدام به طراحی و تولید ساک تجهیزات پزشکی استاندارد کردیم.

طراحی و تولید ساک تجهیزات پزشکی

امیرحسین روشنفکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان همزمان با سال حمایت از تولید ملی، ساک و کیف کمری بسیار خوبی با آرم فدراسیون پزشکی ورزشی و هیئت پزشکی ورزشی اصفهان تولید کرد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته تصمیم گرفتیم که با توجه به ظرفیت‌های موجود در اصفهان اقدام به طراحی و تولید ساک تجهیزات پزشکی استاندارد کنیم.

مسئول کمیته پزشکی مسابقات هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان ادامه داد: به این منظور ساعت‌ها کار کارشناسی انجام دادیم و کادر پزشکی را دعوت کردیم و طی یک جلسه از آنها خواستیم تا با توجه به تجربیاتشان نظر دهند.

وی افزود: برای شرکت‌های خصوصی وارد کننده درخواست فرستادیم و نمونه‌های آنها را جزء به جزء بررسی کردیم، سپس تولیدکنندگان و صنعتگران توانمند اصفهان را دعوت کرده و نمونه‌ها را به آنها گفتیم و در یکی دو جلسه متخصصان پزشکی ورزشی و اورژانس اصفهان را نیز دعوت کرده و از تجربیاتشان در این زمینه بهره بردیم.

روشنفکر اضافه کرد: تولیدکنندگان اصفهانی اعلام کردند توان ساخت کیف‌های مورد نظر را دارند و به همین منظور نخستین سفارش‌ها را تحویل دادیم.

وی اضافه کرد: بعد از سه ماه تولید این کیف‌ها با اشکالاتی مواجه شد و با کمک تولیدکنندگان داخلی آنها را رفع کردیم و اکنون همزمان با سال تولید ملی افتخار داریم که با یک چهارم قیمت مشابه خارجی، ساک و کیف کمری بسیار خوبی با آرم فدراسیون پزشکی ورزشی و هیئت پزشکی ورزشی اصفهان تولید و آماده عرضه به بازار مصرف شد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول