اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس در مازندران از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی گزارش می‌دهد

وعده سازمان تجارت در پرداخت حقوق بازرسان بازار عملی نشد

خبرگزاری فارس: با وجود وعده دو سه روزه پرداخت حقوق از سوی ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، اما هنوز بازرسان این سازمان حقوق نگرفته‌اند.

وعده سازمان تجارت در پرداخت حقوق بازرسان بازار عملی نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بیست و هفتم تیرماه سال جاری بازرسان شرکتی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در نامه‌ای به خبرگزاری فارس اعلام کردند که سه ماه حقوق دریافت نکردند.

پس از آن رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در 31 تیرماه در مصاحبه‌ای با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری گفت « برای رفع این مشکل نشست‌های مختلفی را با مسئولان داشتیم  و برای رفع این نقصیه با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز جلسه‌ای را برگزار کردیم و «معاون وزیر نیز برای رفع این مشکل توصیه‌هایی داشت. مشکل پرداخت حقوق کارکنان شرکتی بازرسی مازندران تا دو سه روز آینده حل شود.»

اینکه وعده دو سه روزه پرداخت حقوق بازرسان از سوی ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به حدود سه ماه رسیده، اما هنوز از حقوق خبری نیست.

در نامه دوم بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به خبرگزاری فارس آمده است:‌ ایام بازگشایی مدارس است و نتوانسته‌ایم وسایل مورد نیاز را برای فرزندان‌مان فراهم کنیم.

درباره پرداخت حقوق رئیس سازمان می‌گوید که ذی‌حساب اسناد را امضا نمی‌کند و ذی‌حساب هم می‌گوید رئیس باید امضا کند.

نمی‌دانیم در این رابطه چه خلاء قانونی وجود دارد که حقوق ما را پرداخت نمی‌کنند.

133 بازرس هستیم که دو سه شیفت کار می‌کنیم و اکنون کشیک نمایشگاه پاییزه، مرغ و کشتارگاه‌ها را هم انجام می‌دهیم، یک نفر نیست که حرف ما را انعکاس بدهد.

بازرسان در این نامه افزودند:‌ حقوق‌ها از تهران واریز شده، اما اینجا نه حقوقی به ما پرداخت کردند و نه وضعیت مشخص شده، بیمه هم نیستیم.

تبدیل وضعیت در 28 استان انجام شده و دو سه استان مشکل دارند که ما هم جزء همین استان‌ها هستیم.

در ادامه این نامه آمده است:‌ در قالب شرکت نگار نصر برای بازرسی از واحدهای تولیدی سطح شهرستان و استان مشغول به کار شدیم و تا زمانی که امور زیر نظر شرکت بود، مشکلی نداشتیم.

از زمانی که دستور رئیس جمهور مبنی بر تبدیل وضعیت در قالب قرارداد معین ابلاغ شد، هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، نمایندگان مجلس، استاندار و معاون سیاسی امنیتی استاندار در جریان کار قرار دارند، قرار بود دست به دست هم دهند و مشکل حل شود، اما مشکل هنوز پابرجاست.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول