اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال سپاهان:

فدراسیون قصد نابودی هندبال اصفهان را دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هندبال سپاهان گفت: فدراسیون قصد نابودی هندبال اصفهان را دارد، اما با وجود باشگاه‌های فعال این رشته در اصفهان نمی‌تواند به این هدف دست پیدا کند.

فدراسیون قصد نابودی هندبال اصفهان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی اخوان در نشست خبری کادر فنی و سرپرستی و بازیکنان تیم هندبال سپاهان که در محل باشگاه سپاهان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصفهان مهد هندبال ایران است و کسی نمی‌تواند منکر این واقعیت شود.

وی ادامه داد: فدراسیون در راستای سیاست اصفهان ستیزی خود می‌خواهد اصفهان، قطب این رشته نباشد و به جای اینکه سایر استان‌ها را تقویت کند تا قدرتمند شوند، به دنبال ضعیف کردن اصفهان است.

سرپرست تیم هندبال سپاهان با اشاره به فعالیت تیم‌های پایه سپاهان بیان کرد: افتخار می‌کنیم تنها تیم ورزشی در کشور هستیم که از حاصلی که خودمان پرورش داده‌ایم، استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هنر این نیست که دسترنج دیگران را استفاده کنیم، تاکید کرد: برای مسابقات باشگاهی ایران نیازی به بازیکن خارجی نمی‌بینیم، چرا که 19 بازیکن خوب و آماده در اختیار داریم، اما برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با درخواست کادر فنی در صدد جذب دو بازیکن خارجی هستیم.

اخوان به حضور رحیم زاده و مترجب در کادر فنی سپاهان اشاره کرد و افزود: این دو از بهترین‌های پست خود در زمان بازیگری بوده‌اند و می‌توانند در امر مربیگری نیز موفق عمل کنند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول