اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت هندبال استان قم خبر داد

رقابت دختران هندبالیست قم با 11 مدعی قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت هندبال استان قم از آغاز رقابت دختران هندبالیست قمی با 11 رقیب مدعی در پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

رقابت دختران هندبالیست قم با 11 مدعی قهرمانی کشور

وحید اخوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امسال رقابت هندبال بانوان قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود و دختران هندبالیست قم نیز برای درخشش و ارائه توانمندی هندبال قم با تیم‌های مدعی به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اعزام تیم دختران نونهال قم به پیکارهای قهرمانی کشور ادامه داد: به همین منظور تیمی قوی متشکل از هندبالیست‌های آماده دختران رده سنی نونهالان قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده است و در گام نخست خود در این رقابت‌ها امروز به میدان خواهد رفت.

دبیر هیئت هندبال قم اضافه کرد: تیم هندبال دختران نونهال قم در این مسابقات که در مرحله نخست به شکل گروهی برگزار می‌شود در تلاش برای صعود به مرحله بعد باید با 11 تیم دیگر حاضر در این دوره از رقابت‌ها مسابقه دهد.

وی عنوان داشت: این تیم را در رقابت‌های هندبال دختران نونهال کشور یکی از بهترین‌های حال حاضر هندبال قم به عنوان سرمربی و اعظم حسن کاجی به عنوان سرپرست برابر رقبای شرکت‌کننده در این مسابقات همراهی می‌کنند.

اخوان در ادامه با اشاره به تعداد تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها یادآور شد: در حالی که هیئت هندبال استان قزوین میزبان هندبال نونهالان بانوان محسوب می‌شود، 12 تیم در جدال با یکدیگر برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیئت هندبال استان قم با بیان اینکه این مسابقات نخستین دوره رقابت‌های هندبال نونهالان بانوان کشور به شمار می‌رود اضافه کرد: از امروز این رقابت‌ها آغاز خواهد شد.

وی افزود: تیم‌های هندبال اصفهان، چهارمحال و بختیاری، قم، قزوین، زنجان، تهران، همدان، کردستان، خوزستان، خراسان جنوبی، البرز و آذربایجان شرقی در این مسابقات حضور دارند و بازیکنان متولد 1378 به بالا می‌توانند در آن شرکت کنند، ضمن اینکه این مسابقات روز بیست و یکم شهریور به اتمام خواهد رسید.

طباطبایی افزود: فدراسیون هندبال کشورمان در راستای رشد و توسعه این رشته ورزشی، امسال پیکارهای هندبال قهرمانی رده سنی نونهالان دختر کشور را برای نخستین بار برگزار می‌کند و تیم قم نیز در این رقابت‌ها حضور یافته است.

وی تصریح کرد: ترکیب تیم هندبال دختران نونهال قم را بازیکنان توانمند و آینده‌دار هندبال بانوان تشکیل می‌دهند و قطعا در آینده می‌توانیم با اتکا به توان این نفرات حرف‌های زیادی برای گفتن در پیکارهای قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول