اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بالاتر از سایر مدعیان

تیم امید قهرمان هندبال نونهالان باشگاه‌های استان قم شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قم از قهرمانی تیم نونهالان امید در رقابت‌های هندبال پسران قم خبر داد.

تیم امید قهرمان هندبال نونهالان باشگاه‌های استان قم شد

سید علیرضا طباطبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: رقابت‌های هندبال پسران رده سنی نونهالان قهرمانی قم در قالب لیگ این رشته ورزشی با شرکت هشت تیم به شکل دوره‌ای به انجام رسید و در نهایت تیم قهرمان خود را شناخت.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانی پسران هندبال قم شناخت استعدادهای هندبال قم در رده سنی نونهالان بود و خوشبختانه این رقابت‌ها به گواه مربیان هیئت هندبال هیئت از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده است.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: در طول سال‌های اخیر سعی کرده‌ایم هندبال را از ریشه و از پایه توسعه دهیم و به همین خاطر برگزاری رقابت‌های لیگ این رشته ورزشی را در هر دو بخش دختران و پسران در رده‌های سنی پایه برنامه‌ریزی کردیم.

طباطبایی اضافه کرد: مسابقات لیگ قهرمانی هندبال پسران قم با توجه به حضور تعداد هشت تیم در این رقابت‌ها به شکل دوره‌ای برگزار شد تا هم تعداد بازی‌های برگزار شده بیشتر شود و هم اینکه پسران هندبالیست بتوانند در تعداد رقابت‌های افزون‌تر توان خود را به نمایش بگذارند.

وی ابراز داشت: در پایان این دوره از مسابقات چهار تیم از جدول بازی‌ها حذف شده و چهار تیم دیگر به شکل ضربدری در نیمه نهایی رقابت کردند و سرانجام تیم‌های سالن امام خمینی (ره) و امید قم موفق به کسب جواز حضور در دیدار نهایی شدند.

طباطبایی اضافه کرد: این در حالی است که در دیدار نهایی در سالن ورزشی ثامن الائمه شهر مقدس قم، تیم هندبال پسران امید قم با کسب برتری در جدال با حریف خود در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ هندبال پسران رده سنی نونهالان قم شد.

رئیس هیئت هندبال استان قم یادآور شد: این رقابت‌ها در حالی به پایان رسید که بعد از تیم هندبال پسران امید قم، تیم هندبال پسران سالن امام خمینی (ره) به مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی دست یافت و تیم‌های هندبال پسران فدک و پرویز سوم و چهارم شدند.

وی تصریح کرد: رقابت‌های این دوره از لیگ هندبال پسران رده سنی نونهالان قم با جدال نزدیک تیم‌های شرکت‌کننده خوشبختانه در سطح بسیار خوب و بالایی برگزار شد تا هندبال قم همچنان در مسیر رشد و پیشرفت قدم بردارد.

رئیس هیئت هندبال استان قم عنوان داشت: در هندبال قم در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی رخ داده است که در این بین بانوان هندبالیست قم نیز در رده‌های سنی مختلف و همچنان بخش‌هایی نظیر آموزش و قهرمانی این رشته ورزشی پیشرفت‌های بسیار خوبی داشتند.

رئیس هیئت هندبال استان قم بیان کرد: ما در هندبال قم مربیان پرتلاش زیادی داریم که برای هندبال تلاش می‌کنند و متحمل زحمات فراوان می‌شوند و یقینا با پشتوانه آن تلاش‌ها در آینده‌ای نزدیک موفقیت‌های چشمگیری کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول