اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت هندبال قم:

قم با قدرت در لیگ دسته اول هندبال کشور شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت هندبال استان قم از حضور تیم مردان قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در تلاش برای صعود به لیگ برتر خبر داد.

قم با قدرت در لیگ دسته اول هندبال کشور شرکت می‌کند

وحید اخوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با توجه به حضور امیدوار کننده‌ای که تیم هندبال قم در رقابت‌های دو سال اخیر لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور به دست آورد و توانست تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش برود، امسال برای لیگ برتری شدن حتما نماینده پر قدرتی در لیگ دسته اول خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: کسب نتایج خوب در دو فصل اخیر مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور که رقابت‌های آن با شرکت تیم‌های مدعی از سراسر کشور برگزار شد، کار آسانی نبود اما، با همت و تلاش وصف‌ناپذیر اعضای تیم هندبال قم، این مهم محقق شد و امسال با صعود به لیگ برتر همراه خواهد بود، چیزی که هندبال قم لیاقت به دست آوردن آن را دارد.

دبیر هیئت هندبال استان قم در ادامه با اشاره به وضعیت امکانات و فضاهای این رشته ورزشی در قم ابراز کرد: در حالی که هندبال نسبت به چند سال گذشته فعالیت چشمگیرتری دارد، در حال حاضر در اکثر نقاط شهر شاهد فعالیت این رشته در بین نوجوانان و جوانان قمی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در مجموعه ورزشی شهید حیدریان و همچنین در سالن ورزشی ثامن الائمه مجموعه ورزشی جانبازان هم‌اکنون این رشته ورزشی فعال است و حتی مسابقاتی جام رمضان را نیز برگزار کردیم.

اخوان با اشاره به حضور تیم هندبال قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های هندبال کشور‌ تصریح کرد: با داشتن امکانات خوب در حال حاضر این تیم زیر نظر مربیان خود و با حضور چهره‌های شاخص هندبال قم آماده لیگ دسته اول می‌شود.

دبیر هیئت هندبال استان قم با اشاره به حضور تیم بانوان هندبال قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خاطر نشان کرد: هیئت هندبال قم هر ساله در دو بخش آقایان و بانوان به مسابقات لیگ و قهرمانی کشور تیم اعزام می‌کند و امسال نیز تیم بانوان قم در تمام رده‌های سنی در پیکارهای لیگ و قهرمانی هندبال کشور به میدان خواهد رفت.

وی اضافه کرد: هیئت هندبال استان قم در ادامه فعالیت‌های خود در عرصه قهرمانی، تا پایان سال چندین‌ مسابقه و میدان مهم هندبال را پیش رو دارد که حضور در مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها به شمار می‌رود.

اخوان تصریح کرد: هیئت هندبال برنامه‌های خوبی برای نسل جوان دارد تا بتواند وقت اضافی آنها را با آموزش هندبال پر کند، رشته‌ای که قم در آن سابقه خوبی دارد و زمان زیادی از حضور تیم قم در مسابقات لیگ دسته برتر باشگاه‌های کشور نمی‌گذرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول