اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تلاش برای نخستین قهرمانی

هندبالیست‌های قمی راهی پیکارهای ساحلی قهرمانی کشور شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قم از اعزام تیم هندبال ساحلی قم به پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

هندبالیست‌های قمی راهی پیکارهای ساحلی قهرمانی کشور شدند

سیدعلیرضا طباطبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این مایه خرسندی مجموعه هیئت هندبال استان قم است که هر قدم که بیشتر از گذشته به پیش می‌رویم، استعدادهای بسیار خوبی در ورزش هندبال قم ظهور می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد از موفقیت‌های ارزنده‌ ورزشکاران هندبال قم در رقابت‌های سال‌های اخیر قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور، خوشبختانه ورزشکاران رشته هندبال ساحلی نیز به خوبی آماده‌اند تا توانمندی خود را در رقابت‌های قهرمانی کشور نشان دهند.

رئیس هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: با حضور 20 تیم از استان‌های مختلف کشورمان، مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی هیئت هندبال استان گیلان با شرکت برترین‌های کشور در بندر کیاشهر این استان برگزار خواهد شد.

طباطبایی ابراز کرد: با برنامه‌ریزی انجمن هندبال ساحلی فدراسیون هندبال کشور این مسابقات در دور نخست مرحله گروهی در گروه‌های مقدماتی برگزار خواهد شد و در نهایت تیم‌های برتر هر گروه با حضور در مراحل بعدی برای کسب عنوان قهرمانی با هم رقابت می‌کنند.

وی بیان کرد: این رقابت‌ها برای نخستین بار در کشور به انجام می‌رسد و هدف فدراسیون هندبال از برگزاری این رقابت‌ها، شناسایی استعدادهای هندبال ساحلی کشور برای پشتوانه‌سازی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان است.

رئیس هیئت هندبال استان قم ادامه داد: در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور که با شرکت برترین‌های کشور از استان‌های مختلف برگزار می‌‌شود، تیم قم با ترکیبی از بهترین بازیکنان حضور می‌یابد و امیدواریم این رقابت‌ها گام بلندی برای توسعه هندبال ساحلی قم باشد.

طباطبایی تصریح کرد: این رقابت‌ها به منزله انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شد و پس از انتخاب نفرات برتر، روند آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در تمرینات آماده‌سازی آغاز خواهد شد که امیدواریم از بین هندبالیست‌های قمی نیز نفراتی در بین ملی‌پوشان حضور داشته باشند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول