اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

ارتقای بخش مرکزی تهران به شهرستانی مجزا قطعی شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی، ارتقای بخش مرکزی تهران به شهرستانی مجزا را قطعی دانست.

ارتقای بخش مرکزی تهران به شهرستانی مجزا قطعی شد

اسماعیل کوثری در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: سه هفته پیش از این، نشستی با حضور مجمع نمایندگان تهران، استاندار تهران و مسئولان وزارت کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: در آن نشست، موضوع تبدیل بخش مرکزی تهران متشکل از محدوده مناطق جاجرود، شهر جدید پردیس و بومهن به شهرستانی مجزا مطرح شد.

کوثری اضافه کرد: معاون وزیر کشور و همچنین استاندار تهران در بین مجمع نمایندگان تهران خبر قطعی جدایی قریب‏‌الوقوع این مناطق در قالب شهرستانی جدید از شهرستان تهران را اعلام کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: این موضوع را می‏توان امری قطعی تلقی کرد و ما نیز در مجلس شورای اسلامی تحقق هر چه سریع‏تر این مطالبه به حق مردم شریف، ولایی و شهیدپرور بخش مرکزی تهران را پیگیری می‏کنیم.

کوثری اضافه کرد: این مسئله از سوی مسئولان وزارت کشور و استانداری تهران در بین نزدیک به 20 نماینده تهران عنوان شده است و بنابراین باید این موضوع را امری قطعی دانست.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم ساکن در این بخش از حوزه شمال شرق تهران با ارتقای جغرافیایی نواحی حاضر در آن مسائل خود را ساده‌‏تر پیگیری کنند.

کوثری با اشاره به هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در ایام آتی به روزهای متبرک هفته دفاع مقدس نزدیک می‏شویم و باید دانست که شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس همه وجود خود را در طبق اخلاص گذاشته و در مسیر اعتلای اسلام و انقلاب حرکت کردند.

وی اضافه کرد: عظمت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدای گلگون‏‌کفن در عرصه جنگ تحمیلی است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول