اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان کشور

قم در جدال برای صدرنشینی مغلوب تهران شد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال جوانان قم در دومین بازی خود در بسکتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور موفق به شکست تهران نشد و بازی تعیین‌کننده صدرنشین را با شکست به پایان رساند.

قم در جدال برای صدرنشینی مغلوب تهران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دومین روز از بازی‌های مرحله گروهی مسابقات قهرمانی بسکتبال رده سنی جوانان کشور با انجام چند مسابقه در گروه‌های دو گانه پیگیری شد و طی آن در قم تیم بسکتبال جوانان تهران از سد میزبان خود گذشت.

بر اساس برنامه فدراسیون بسکتبال کشورمان، تیم‌های بسکتبال جوانان قم و تهران در روز دوم از بازی‌های قهرمانی بسکتبال جوانان کشور در گروه نخست مرحله نهایی در دیداری حساس در سالن شهید حسن امجدی قم با یکدیگر رقابت کردند که برنده این مسابقه تیم بسکتبال جوانان تهران بود تا نماینده قم به نخستین شکست خود تن دهد.

در این دیدار که با حضور پر تعداد علاقمندان بسکتبال برگزار شد، هر دو تیم بازی بسیار خوبی ارائه کردند و در نهایت تیم بسکتبال جوانان تهران موفق شد میزبان خود را با حساب 79 بر 40 شکست دهد.

این دیدار دومین مسابقه تیم بسکتبال جوانان قم در دور پایانی مسابقات قهرمانی بسکتبال جوانان کشور بود که طی آن بسکتبالیست‌های قمی در تلاش برای کسب دومین پیروزی خود، جدالی سخت با حریف داشتند و در نهایت با شکست در چهار کوارتر متوالی دو امتیاز ارزشمند این دیدار حساس را از دست دادند تا شانس صعود آنها به روز پایانی موکول شود.

در این مسابقه ابتدا این تیم مهمان یعنی تیم بسکتبال جوانان تهران با ارائه بازی بسیار خوب و درخشان در دو تایم 10 دقیقه‌ای نیمه نخست نتیجه را از آن خود کرد و در جدالی نزدیک موفق شد میزبان خود تیم بسکتبال جوانان قم را شکست داده و برای کسب پیروزی خط و نشان بکشد.

با این حال نیمه دوم این دیدار حکایت از بازی بهتر تیم بسکتبال جوانان قم داشت و با اینکه دو تیم پا به پای یکدیگر پیش می‌آمدند اما در نهایت این تیم بسکتبال جوانان تهران بود که موفق شد با عملکردی بهتر نسبت به قم پیروز میدان شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول