اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان کشور در قم

تهران با عبور از سد گلستان صدرنشین شد

خبرگزاری فارس: بسکتبالیست‌های تیم جوانان تهران در مسابقات قهرمانی رده سنی جوانان کشور موفق به کسب پیروزی برابر تیم مدعی گلستان و صدرنشینی گروه نخست شدند.

تهران با عبور از سد گلستان صدرنشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدارهای مرحله پایانی پیکارهای بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور در سال 1391 با رقابت تیم‌های مدعی در گروه نخست به میزبانی هیئت بسکتبال استان قم آغاز شده است.

در این رقابت‌ها که در سالن ورزشی شهید حسن امجدی قم برگزار می‌شود، تیم جوانان هیئت بسکتبال تهران در بازی‌هایی که به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود از سد تیم جوانان گلستان عبور کرد تا جدی‌ترین رقیب تیم جوانان قم لقب بگیرد.

این در شرایطی است که در این گروه تیم‌های بسکتبال جوانان قم، گلستان، آذربایجان شرقی و تهران بازی‌های خود را تا روز یکشنبه بیست و ششم شهریور ماه به شکل دوره‌ای در شهر مقدس قم برگزار می‌کنند تا چهره صعودکننده‌ها به مرحله نیمه نهایی بسکتبال قهرمانی جوانان کشور مشخص شود.

در حالی که تیم‌های مدعی شرکت‌کننده در بازی‌های گروه نخست در شهر قم مستقر هستند، در نهایت دو تیم از این گروه به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها خواهند پیوست تا قهرمان از بین آنها معرفی شود.

در آغاز دیدارهای مرحله پایانی از گروه دوم این مسابقات در حضور علاقمندان پر تعداد بسکتبال به میزبانی شهر قم، تیم‌ بسکتبال رده سنی جوانان هیئت تهران در جدالی حساس و البته برتر در مقابل تیم جوانان هیئت بسکتبال گلستان موفق به کسب نخستین پیروزی خود شد.

در حالی که تیم جوانان بسکتبال تهران در دیدار افتتاحیه بازی‌های این گروه برابر گلستان بازی می‌کرد، با تحمیل شکست 63 بر 38 به تیم حریف یکی از مدعیان صعود از این گروه شد در حالی که تیم قم نیز با پیروزی در نخستین مسابقه خود برابر آذربایجان شرقی همانند تهران دو امتیازی شد و البته تهران به لحاظ پیروزی با امتیاز بهتر بالاتر از قم در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در این دیدار که در حضور کادر فنی و بازیکنان تیم‌های جوانان قم و آذربایجان شرقی برگزار شد، تیم‌های تهران و گلستان بازی نزدیک و فشرده‌ای را ارائه کردند اما این جدال نزدیک در نهایت با برتری 25 امتیازی تیم جوانان تهران پایان یافت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول