اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین تاکید کرد

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان نمین تا مهلت مقرر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نمین بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان با محوریت طرح‌های عمرانی تاکید کرد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان نمین تا مهلت مقرر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی دریتیم ظهر امروز در جلسه جذب و بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان نمین اظهار داشت:‌ همه دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند تا مهلت مقرر اعتبارات را جذب و نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خود اقدام کنند.

وی با انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی در ناتوانی در جذب اعتباراتشان خاطرنشان کرد: پایان شهریور ماه آخرین مهلت جذب اعتبارات دستگاه‌هاست و اگر دستگاهی نتواند تا این زمان اعتبارات را جذب و صرف پروژه‌های نیمه تمام کند در تخصیص اعتبارات سال آینده با مشکل مواجه خواهد شد.

فرماندار شهرستان نمین با اشاره به اینکه تنها 30 درصد از اعتبارات عمرانی سال جاری نمین اختصاص یافته است، یادآور شد: ما اعتبارات را به آن دستگاهی خواهیم داد که بیشترین میزان جذب را داشته باشد چرا که شهرستان نمین تشنه پیشرفت بوده و کارهای عمرانی فراوانی در آن است که باید اجرایی شود.

دریتیم دستگاه‌های اجرایی را ملزم به پیگیری پروژه‌های در حال ساخت و نیمه تمام کرد و گفت:‌ علاوه بر جذب اعتبارات باید در روند اجرایی طرح‌ها نیز تسریع کنیم چرا که ما هم اکنون با محدودیت فصل کاری مواجه هستیم و هیچ راه گریزی نداریم.

این مسئول همچنین بر پیگیری تجهیز کامل کتابخانه عمومی مرکزی نمین برای بهره‌برداری اهالی که ساختمان آن در هفته دولت افتتاح شده بود، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان نمین در پایان سخنان خود اظهار داشت: روند اجرایی طرح هادی روستای آلادیزگه که اعتبار آن به مبلغ 170 میلیون تومان از محل اعتبارات حوادث تامین شده است نیز باید هر چه سریع‌تر پیگیری شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول