اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان:

کمبود اعتبار مانع تکمیل تأسیسات زیر‌بنایی پروژه‌های مسکن می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: بحث‌های اعتباری و کمبود اعتبارات مانعی برای تکمیل تأسیسات زیر‌بنایی پروژه‌های مسکن مهر استان در حوزه آب و فاضلاب به شمار می‌رود.

کمبود اعتبار مانع تکمیل تأسیسات زیر‌بنایی پروژه‌های مسکن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هاشم امینی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: این انتظار ایجاد شده که پروژه‌های مسکن مهری که در استان افتتاح می‌شوند از تأسیسات زیر‌بنایی لازم برخوردار باشند.

وی تکمیل تأسیسات زیر‌بنایی پروژه‌های مسکن مهر را در حوزه آب و فاضلاب از انتظارات مسئولان دانست و ادامه داد: مسئولان استان باید برای بهره‌برداری کامل از پروژه‌های مسکن مهر در استان اعتبارات مورد نیاز را برای تکمیل تأسیسات زیر‌بنایی این پروژه‌ها اختصاص بدهند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه حدود 12،8 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تأسیسات زیر‌بنایی در حوزه پروژه‌های مسکن مهر فولاد‌شهر مورد نیاز است، تصریح کرد: در حال حاضر بحث‌های اعتباری و کمبود اعتبارات مانعی برای تکمیل تأسیسات زیر‌بنایی پروژه‌های مسکن مهر استان در حوزه آب و فاضلاب به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه حداقل از حوزه تملک دارایی و سرمایه‌ای شهرستان لنجان 300 میلیون تومان دارد، اضافه کرد: با این 300 میلیون تومان نمی‌توان کاری را انجام داد و تصفیه‌خانه فولاد‌شهر حدود هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

امینی با اشاره به اینکه مسئولان باید نگاه ویژه در بحث اعتبارات برای تأسیسات زیر‌بنایی در حوزه پروژه‌های مسکن مهر استان داشته باشند، تاکید کرد: در حال حاضر هنوز هیچ اعتباری برای حق انشعاب این پروژه‌ها اختصاص داده نشده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول