اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر:

نقش 80 درصدی مردم در دفاع مقدس غیرقابل انکار است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شوشتر گفت: نقش 80 درصدی مردم در دفاع از خاک جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس غیرقابل انکار است.

نقش 80 درصدی مردم در دفاع مقدس غیرقابل انکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سرهنگ پاسدار عبدالهادی حسین‌زاده ظهر امروز در ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بر اساس تحلیل‌های انجام شده توسط معتبرترین مؤسسات علمی و نظامی جهان مردم ایران در دفاع از خاک جمهوری اسلامی و پیروزی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نقش 80 درصدی را ایفا کرده‌اند.

وی افزود: براساس همین بررسی‌ها نقش نظامیان در ایران 10 درصد و نقش طرح‌های غلط ارتش عراق برای انجام عملیات در خاک ایران نیز 10 درصد بوده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به طرح‌های غلط ارتش عراق در هشت سال دفاع مقدس افزود: عراق به دلیل در نظر نگرفتن نقش مردم در دفاع از خاک ایران اسلامی دچار اشتباهات استراتژیک بسیار زیادی شد که همین امر زمینه‌ساز شکست‌های پی‌در‌پی عراق در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود.

حسین‌زاده با اشاره به شرایط کنونی جهان خاطر‌نشان کرد: 30 سال پیش در جهان کسی توان مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی را نداشت ولی در شرایط کنونی به دلیل ساخت فیلمی موهن علیه پیامبر اسلام (ص) مردم علیه دولت آمریکا راهپیمایی می‌کنند و پرچم آن را به آتش می‌کشند و در برخی از کشورها به سفارت آمریکا حمله می‌کنند که این نشان از خرد شدن ابهت استکبار جهانی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر تأکید کرد: براساس پیش بینی‌های مقام معظم رهبری، بیداری اسلامی تا قلب آمریکا پیش خواهد رفت و اعتراضات مردمی علیه فیلم موهن ساخته شده نشان از بصیرت مردم در منطقه و جهان است.

حسین‌زاده تأکید کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعددی از جمله برگزاری رژه روز 31 شهریور، برپایی نمایشگاه مختلف عکس و برگزاری شب‌های شعر و خاطره در دستور کار همه رده‌های سپاه و بسیج در سطح شهرستان شوشتر است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول