اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت پیروان خط امام و رهبری استان زنجان:

فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت پیروان خط امام و رهبری استان زنجان گفت: باید فرهنگ دوران دفاع مقدس در جامعه نهادینه و به نسل جوان منتقل شود.

فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود

نقی مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همه عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی مدیون خون پاک شهدا بوده و ایثارگری‌های رزمندگان موجب دستیابی به چنین اقتداری در عرصه‌های مختلف شده است.

وی با بیان اینکه کارنامه درخشان دوران دفاع مقدس موجب اقتدار نظام در عرصه‌های بین‌المللی شده است، افزود: برای حفظ این اقتدار باید به ارزش‌های دوران دفاع مقدس توجه بیشتری شود.

دبیر جمعیت پیروان خط امام و رهبری استان زنجان با بیان اینکه جوانان کشور برای حفظ و صیانت از آرمان انقلاب تا پای جان با دشمنان مبارزه کردند، افزود: ترویج چنین فرهنگی غنی موجب عزتمندی در عرصه‌های مختلف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عزت و سر افرازی کشور مدیون خون شهدا است، خاطرنشان کرد:‌ حفظ این روحیه موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

مجتهدی با بیان اینکه برای حفظ انقلاب اسلامی هزینه‌های بسیاری داده شده است، افزود: با توجه به فرهنگ دوران دفاع مقدس هزینه‌های اداره کشور کاهش می‌یابد.

وی بر ضرورت ترویج و نهادینه‌کردن فرهنگ دوران دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد و گفت: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید از این فرهنگ استفاده شود.

دبیر جمعیت پیروان خط امام و رهبری استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل خون شهدای گلگون‌کفن است، افزود: ادامه روند نظام نیازمند حماسه‌هایی جدید است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی همه آزادی‌خواهان جهان است، افزود: دوران دفاع مقدس موجب الگوشدن ملت ایران شده است.

مجتهدی با اشاره به وظیفه مردم و مسئولان در قبال حفظ این آرمان‌ها خاطرنشان کرد: هر کس در هر رتبه باید برای تبیین ارزش‌های دوران دفاع مقدس تلاش کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول