اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رادیو معارف عنوان کرد

رضایت 87 درصد شنوندگان از برنامه‌های رادیو معارف

خبرگزاری فارس: مدیر رادیو معارف از بازدید بیش از یک میلیون نفر از وب سایت رادیو معارف در طول یک سال خبر داد و گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته 87 درصد شنوندگان از برنامه‌های این رادیو رضایت داشته‌اند.

رضایت 87 درصد شنوندگان از برنامه‌های رادیو معارف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمد لطفی‌نیاسر پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت چهاردهمین سالروز تاسیس رادیو معارف با اشاره به توهین صهیونیست‌ها به ساحت پیامبر اسلام(ص) اظهار کرد: این مسئله نشان‌دهنده عجز آنها در مقابل همه خوبی‌ها و زیبایی‌های نبی اکرم(ص) و احساس خطر آنها از این همه کرامت است.

وی افزود: دشمنان به دو مسئله یعنی وجود نازنین پیامبر(ص) و قرآن حملات زیادی می‌کنند که این امر ناشی از جهل و کینه آنهاست و وقتی جهل و کینه توأم با یکدیگر باشند دیگر راه نجاتی نخواهد بود.

مدیر رادیو معارف با بیان اینکه قرآن از مسلمانان خواسته است که به مقدسات دیگران توهین نکنند گفت: به محض مخابره گزارش توهین به پیامبر(ص) رادیو معارف بخش ویژه‌ای را برای این منظور راه‌اندازی و پیام‌های متنی و صوتی شنوندگان را پخش کرد.

وی ادامه داد: همه محورهای عملیاتی رسانه‌ای دشمن توسط کارشناسان رادیو معارف شناسایی و تبیین شده و قرار است در مقابل این اقدام، معرفی بهتری از چهره زیبا و رئوف پیامبر اسلام(ص) در قالب برنامه‌های رادیویی صورت گیرد.

لطفی‌نیاسر با اشاره به برنامه‌های متنوع رادیو معارف عنوان داشت: مقرر شده است که نگرش پیامبر اسلام(ص) به مباحث جهانی در بخش انگلیسی این رادیو معرفی شود.

مدیر رادیو معارف در ادامه به میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) اشاره و ابراز کرد: رادیو معارف یکی از برکات حضور این بانوی بزرگوار در قم بوده و مؤسسان این رادیو با همان انگیزه مؤسسان حوزه علمیه، وارد قم شدند.

وی گفت: رادیو معارف در سال گذشته اهتمام زیادی نسبت به برنامه‌ریزی داشته و فعالیت‌های مفید برای شنوندگان حاصل برنامه‌ریزی جامع است.

لطفی‌نیاسر با بیان اینکه رادیو معارف تنها شبکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که نقشه راه سال 91 و 92 را تهیه کرده است بیان داشت: کتاب اهداف و مأموریت‌ها نیز تدوین شده و تکلیف مسئولان و مدیران این رادیو را در برنامه هفت سال آینده تعیین کرده است.

مدیر رادیو معارف ادامه داد: آخرین بررسی‌ها در زمینه این کتاب فردا صورت می‌گیرد و بعد از آن مجموعه این کتاب در سایت رادیو معارف قرار خواهد گرفت تا علاقه‌مندان با اهداف گروه‌های برنامه‌ساز آشنا شوند.

وی از برگزاری جلسات مشورتی با اساتید دانشگاه و حوزه علمیه خبر داد و افزود: در بحث تنوع برنامه‌ای نیز در راستای بهره‌برداری بیشتر شنوندگان سعی شده است برنامه‌های کوتاه‌تری ساخته شود.

لطفی‌نیاسر ابراز کرد: حضور گسترده در جشنواره‌ها و اقبال مخاطبان نشان می‌دهد که میزان شنوندگان رادیو معارف نسبت به سال گذشته بیش از سه درصد افزایش داشته و اکنون به 15 درصد رسیده که شامل بیش از 10 میلیون نفر است.

مدیر رادیو معارف از بازدید بیش از یک میلیون نفر از وب سایت رادیو معارف در طول یک سال گذشته خبر داد و گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته 87 درصد شنوندگان از برنامه‌های این رادیو رضایت داشته‌اند.

وی با اشاره به کسب 10 مقام توسط رادیو معارف در جشنواره بین‌المللی صدا بیان داشت: این موفقیت در نوع خود بی‌نظیر بوده ضمن اینکه در جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی نیز رادیو معارف حائز یکی از رتبه‌های برتر شده است.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول