اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه سفر به قم صورت گرفت

بازدید بانوی تازه مسلمان بلاروسی از رادیو معارف

خبرگزاری فارس: نویسنده یکی از مجله‌های روسیه که به دعوت معاون بین‌الملل حوزه علمیه به قم آمده بود به بازدید از مراکز علمی فرهنگی و هنری اسلامی استان قم پرداخت.

بازدید بانوی تازه مسلمان بلاروسی از رادیو معارف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آنا شوت که روز گذشته به قم سفر کرده بود در ادامه بازدیدهای خود از مراکز حوزوی از بخش‌های گوناگون رادیو معارف قم بازدید کرد و از نزدیک با کارکرد این مرکز آشنا شد.

وی در این بازدید با مدیر و تهیه‌کننده کانال رادیویی ندای اسلام درباره چگونگی اجرای برنامه‌های رادیویی جذاب با محتوای دینی برای کودکان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

این بانوی تازه مسلمان ضمن بازدید از یکی از استودیوهای تولید برنامه کانال رادیویی ندای اسلام، از نزدیک با چگونگی تولید یکی از برنامه‌های کارشناسی که با مبحث اعتقادی به صورت انگلیسی در حال تولید بود، آشنا شد.

بازدید از استودیو تولید یکی از برنامه‌های کارشناسی رادیو معارف با موضوع وظایف انسان هنگام روبه‌رو شدن با گناه و چگونگی مقابله با آن از دیگر برنامه‌هایی بود که مورد توجه این نویسنده تازه مسلمان قرار گرفت.

در پایان این بازدید از سوی مسئولان رادیو معارف، مجموعه نرم‌افزارهای تولید این مرکز که به زبان انگلیسی و فارسی تهیه شده بود اهدا شد.

عضو فعال جنبش داوطلبانه مسلمانان AHIRAT در ادامه سفر خود به قم از بخش‌های مختلف و کتابخانه مدرسه اسلامی هنر بازدید کرد.

وی در ادامه با هدف آشنایی بیشتر از مجموعه فعالیت‌های مدرسه اسلامی هنر با قائم مقام و برخی کارشناسان این مدرسه گفت‌وگو کرد.

در پایان این بازدید لوحی نفیس که نام فاطمه زهرا (س) بر روی آن حک شده بود به رسم یادبود به این کارشناس هنری روسیه اهدا شد.

شوت در پایان سفر یک روزه خود به استان قم، به بازدید از انجمن نمایش استان قم رفت و از نزدیک با رئیس این انجمن و یکی از پیشکسوتان نمایش در استان قم دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

این کارشناس نمایش و سینما در روسیه از دو گروه نمایشی که در همین محل مشغول تمرین بودند بازدید کرد.

در انتظار گودو نوشته ساموئل بکت، یکی از برجسته‌ترین آثار مکتوب نمایشى قرن بیستم و زمان آخر به کارگردانی سعید برجعلی، دو نمایشی بودند که این نمایش‌نامه‌نویس بلاروسی در مسکو از آنها بازدید کرد.

گروه نمایش در انتظار گودو یک پرده و گروه نمایشی زمان آخر سه پرده از نمایش خود را به صورت پراکنده مقابل این هنرمند تازه مسلمان اجرا کردند.

رئیس انجمن نمایش استان قم مجموعه نمایش‌هایی که در استان قم به روی پرده رفته بود را در قالب پنج لوح فشرده به رسم یاد بود به آنا شوت اهدا کرد.

این هنرمند تازه مسلمان ضمن وداع با حضرت معصومه (س) استان قم را به مقصد مسکو ترک کرد.

آنا شوت تازه مسلمان بلاروسی است که در پایتخت روسیه به فعالیت‌های ادبی، پژوهشی و هنری می‌پردازد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول