اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ولادت امام حسن(ع)

برنامه سفره کرامت از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف از پخش برنامه سفره کرامت از این رسانه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

برنامه سفره کرامت از رادیو معارف پخش می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: ویژه‌برنامه سفره کرامت در شب ولادت این امام بزرگوار ساعت 21 و 45 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: محورهای موضوعی این برنامه شامل مباحثی در زمینه نقش‌های برجسته امام حسن(ع) در زمان خلفا، نقش‌های برجسته امام در زمان امیرمؤمنان(ع) و دوران امامت حضرت است.

مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف به تولید ویژه برنامه کریمانه اشاره کرد و گفت: این برنامه ساعت 8 و 40 دقیقه روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: سخنان اخلاقی امام حسن مجتبی(ع) در این برنامه معیار قرار داده شده و سپس بر شخصیت امام حسن(ع) تطبیق داده می‌شود تا در حقیقت بین گفتار و کردار حضرت مطابقت صورت ‌گیرد.

صفایی عنوان داشت: برنامه پرسمان تاریخی نیز در روز 13 مرداد از رادیو معارف پخش می‌شود که در این برنامه به برخی از پرسش‌ها درباره شخصیت امام حسن(ع) و تاریخ زندگی ایشان پاسخ داده می‌شود.

وی یادآور شد: ویژه برنامه‌های سحر و افطار، ویژه برنامه اذان ظهر با عنوان تا آسمان و ویژه برنامه شبستان در ایام ولادت امام حسن(ع) به مباحث مرتبط با این مناسبت می‌پردازد.

مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف با اشاره به تشکیل اتاق فکر برای تولید ویژه ‌برنامه‌های رادیو معارف گفت: جمعی از مدیران و برنامه‌سازان در این اتاق فکر شرکت داشته و کتاب‌هایی درباره زندگی و شخصیت امامان و شخصیت‌ها در مناسبت‌های مختلف مطالعه می‌کنند.

وی یادآور شد: محورهای مرتبط با زندگی فرد در این اتاق فکر بررسی و تحلیل شده و در نهایت جمع‌بندی می‌شود و در نهایت مطالب حاصل از این اتاق فکر در اختیار تهیه‌کننده خاص قرار داده می‌شود و نتایج را به صورت برنامه زنده یا تولیدی روی آنتن می‌برد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول