اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دالاهو:

سوء‌استفاده از فضای هنری علیه مقدسات بشر جایز نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار دالاهو گفت: سوء‌استفاده از فضای هنری علیه مقدسات بشر در هیچ جای دنیا جایز نیست.

سوء‌استفاده از فضای هنری علیه مقدسات بشر جایز نیست

علی هاشمی‌نیا در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، ضمن محکوم کردن دولت آمریکا و صهیونیسم در ساخت فیلم توهین‌آمیز زندگی پیامبر(ص) اظهار کرد: این نخستین بار نیست که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و دستیاری صهیونیسم دست به توطئه می‌زنند و به مقدسات مسلمانان توهین می‌کنند.

هاشمی‌نیا افزود: از بحث سلمان رشدی با آیات شیطانی گرفته تا قرآن‌سوزی به وسیله تری جونز کشیش جنجالی و دیوانه آمریکایی همیشه بحث اسلام ستیزی وجود داشته است.

وی ادامه داد: امروزه بیداری اسلامی که در جهان آغاز شده است همه به برکت اسلام است که با واژه‌های نو جاذبه‌های زیبایی هم‌چون عدالت‌طلبی‌، مبارزه با ظلم و آزادی مردم مظلوم دنیا هر روز طرفدارانی بیشتر پیدا می‌کند.

فرماندار دالاهو تصریح کرد: اشتیاق جهانی از هر مذهب برای شنیدن جاذبه‌های اسلام شروع شده است و دشمنان با دیدن این مسئله به دستپاچگی افتاده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: دشمن به دلیل احساس ترس دست به ساخت چنین فیلم توهین‌آمیزی زده و همین اقدام باعث شعله‌ور شدن موج اسلام‌گرایی در جهان شده و شعله‌های این موج به اروپا نیز رسیده است.

فرماندار دالاهو اظهار کرد: هر‌گونه بی‌حرمتی، بی‌احترامی و اقدامات جاهلانه برعلیه مقدسات مسلمانان تبعات منفی برای طراحان و مجریان آن دارد.

وی با اشاره به اعتراضات گسترده دنیا در ساخت این فیلم توهین‌آمیز گفت: پیامبر مورد تایید همه ادیان است اسلام به همه ادیان احترام می‌گذارد.

هاشمی‌نیا افزود: احترام مسلمان و اسلام به ادیان مختلف حق و منطقی بودن اسلام را ثابت می‌کند.

وی با بیان اینکه فیلم در آمریکا ساخته شده است ادامه داد: سام باسیل شخصی نادان و دنیا‌پرست است که برای همیشه زندگی دنیوی و آخرت خود را زیر سوال برد البته آمریکا و صهیونیسم پشتیبان او بودند.

فرماندار دالاهو در پایان گفت: کارگردان این فیلم موهن باید به بازیگران این فیلم نیز که اعتراف می‌کنند فریب خورده‌اند جواب دهد سوء‌استفاده از فضای هنری علیه مقدسات بشر در هیچ جای دنیا جایز نیست.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول